Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 14-02-2008, 12:46   #1
Ansschaap
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Karen View Post
Zelf weten

En die echtgenoot had ze destijds niet. Maar Wendy en Els zelf zijn NL ontvlucht voor langere tijd. Die man interessert me niet zoveel...
hij is de fokker waar ik mijn hond van koop dus mij interesseert hij wel. hij weet veel van de honden af en heeft veel verhalen over de oude tijden hoe met de indianenhonden gewerkt werd en hoe belangrijk ze waren in de cultuur.
Je kunt trouwens opzoeken of mensen gezocht worden. ik heb vorige week al een email gekregen hierover en heb toen onderzoek gedaan. volgens mij word zijn vrouw niet gezocht. alleen een hoge belastingschuld maar dat heeft volgens weinig met honden te maken. IIg is de indiaan de fokker en runt hij de kennel dus heeft het hier weinig mee te doen.
Ik vind dat allemaal niet zo interressant. Mij gaat het om de honden. De indruk die ik gekregen heb was goed.
Die honden die hij daar had waren zeer goed getraind en gedraagden zich voorbeeldig. ook heeft hij mooie honden en geeft eerlijk advies. dat vind ik belangrijk. Ook dat hij eerlijk op de site heeft staan over het fokken met coyotes vind ik een plus. alle informatie en trainingadviezen zijn ook top.
Ansschaap jest offline  
Closed Thread

Posting Rules