![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Strumenti della discussione | Modalità di visualizzazione |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
ubicazione: Nijmegen
|
![]()
AU... ik denk dat dat uiteindelijk wel pijn zal hebben gedaan!!!
Je hebt het in ieder geval overleeft! Ik heb iets dergelijks alleen dan minder erg gehad... lekker zo'n stukje vakenshuid... zat ook alleen mijn vinger tussen... hup gaatje erin ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Sjee, wat een verhaal zeg.
Gelukkig is het al met al met een sisser afgelopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Lekker verhaal zo net voor het slapen gaan, maar gelukkig doet de vinger het nog!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
ubicazione: Utrecht
|
![]()
Heb je der nooit eerder, bij stil gestaan
![]() kunnen door knagen. Dat jou vingertopje, PEANUTS is ![]() Ja, ik had er wel bij stil gestaan, maar niet zo zoals nu. Moet zeggen dat het toch heel anders word als zoiets je overkomt ![]() ![]() AU... ik denk dat dat uiteindelijk wel pijn zal hebben gedaan!!! Natuurlijk heeft het uiteindelijk wel pijn gedaan, maar dat was nadat de pinnen erin gezet waren ![]() Natuurlijk is het Timber zijn schuld niet. Ik lette niet op dus dan ga ik hem er ook niet voor op zijn kop geven. Is voor mij simpel. Dit heb ik ook aan de mensen verteld op de camping die er anders over dachten. Hij is gewoon super lief en daar is niets aan veranderd door dit voorval. Zet je alleen aan 't nadenken. ![]() Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
ubicazione: somewhere
|
![]()
Hieronder een fimpje over over verschillende aanvalsstijlen van verschillende rassen en de kaakkracht van de wolf:
![]() |
|
|