![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Musketier
|
![]()
FILMPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() Vooral dat stuk over vriendelijk iets vragen aan je Tsjech ![]() Maar heerlijke verhalen om te lezen!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Ik heb heel veel geluk denk ik
![]() Jennah is werkelijk het toonbeeld van hoe het wél moet ![]() Alleen als we voorbij een huis komen waar een hond zit... dan doet ze er een versnellingkje bij, maar ja, hoe zou je zelf zijn! Of ze in groep nog zo flink is, weet ik niet. Ik kan mij voorstellen dat ze afgeleid zou zijn, moesten er nog zo'n 10-tal andere honden (inclusief bijhorende fietsen en baasjes) meelopen... Yuccah daarentegen heeft mij wel eens de straatstenen van kortbij laten zien ![]() ![]() ![]() Liesbeth
![]() |
#4 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Fietshelm opzetten en camera met ducktape op vast plakken ![]() Ik weet wel het is geen zicht, maar het levert wel schitterende actie beelden op ![]() Nog veel succes met je training en ik hoop dat de volgende keer de hazen in hun hol blijven zitten ![]() groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
Hahaha.. leuk verhaal Martine..
![]() Ik kan je 1 tip geven ... koop een springer voor op je fiets..dan donder je er niet steeds af. ![]() Ps.. filmen van je Tsjech tijdens het fietsen kan trouwens prima, ook zonder helm ![]() Fijne avond.....
![]() |
#6 |
Yara
|
![]()
Ik lees nergens over een Tsjech, die probeert om de as van het voorwiel "te grazen" te nemen
![]() ![]() Zo'n Tsjech heb ik dus, zijn er meer van die grappenmakers? Elise |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Non active.
|
![]()
Hai,
Jullie dachten toch echt niet,dat ik nog eens ging filmen????? En proberen,om op de fiets te blijven zitten ![]() Kan het jullie wel zo vertellen,niet dus ![]() En Barry,denk inderdaad dat ik eens een springer ga proberen ![]() En,bijten in knieën,voeten en handen,ja dat is eigenlijk heel gewoon ![]() En in het begin,in het voorwiel,achterwiel,maar dat is gelukkig over. Dus heel langzaam komt er wel vooruitgang in ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Proest!!......
![]() Cliff mijn DH precies het zelfde verhaal ![]() Groetjes Kim PS, met Denzel zal waarschijnlijk ook zelfde verhaal als dat van jou worden ![]()
![]() |
#9 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
Helaas..... groetjes Kim
![]() |
![]() |
|
|