![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#30 |
Junior Member
|
![]()
- het weer leuker was dan verwacht?
- ik niet n de tent maar op een hooizolder heb geslapen. - Anuki dit helemaal geweldig vond! - en rondjes en rondjes en rondjes rende in het stro! (jah een hooizolder met stro) - Ik verbrand ben in mijn gezicht ![]() - ik genoten heb van de sneeuw! - het uit de zon toch nog best wel koud kon zijn. - jullie binnenkort een paar foto's krijgen - en fotograaf helemaal gek was op Anuki en dus duizenden foto's van haar heeft gemaakt ![]() - en ik die ook allemaal krijg. - ik geen vakantie heb... en dus nu kapot met koppen koffie aan het werk ben ![]() - Anuki dit weekend kennis heeft gemaakt met veel verschillende diertjes - ze de kippen herkende als voer - ze er achter kwam dat koeien een hard hoofd hebben en erg harig smaken - ze de geitjes erg lief vond (en ikke ook) - ze de paarden toch maar enge beesten vond - de ezels en de schapen haar maar heel eng vonden - Anuki het hooi geweldig vond ruiken en erin ging rollen en rollen (en ik dit niet erg vond want hooi ruikt lekker ![]() - ze gister in haar bench dood in slaap viel ![]() |
![]() |
![]() |
|
|