![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hihi, leuke verhalen over foietsen met je Tjech, missch is dit een ideetje als je een beetje moedeloos wordt van fietsen met je TsW:
http://www.bikes-exclusive.nl/cat_vi...FQGX1AodRi-_RA Groetjes Lin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Ah hij deed het dus wel.
Mijn eerste berichtje kreeg ik er niet op want de server was bezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Non active.
|
![]()
Hai,
Nou wou ik zelf, eind dit jaar op gaan voor het UV examen(mocht het ooit zover komen ![]() Maar nou was ik nieuwsgierig ,of der meerdere Alpha's ![]() Want het lijkt me leuk,om met meerdere Tjechen op te gaan ![]() En aangezien der nu nog genoeg tijd is ![]() Hoop ik dat er meerdere baasjes met hun hond,om die tijd op willen gaan ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Hoi Martine,
Met Timber zal het er denk ik dit jaar niet inzitten ![]() Op het moment gaat het niet zo lekker met hem (epi) valt weer drastisch af en daardoor erg weinig energie. ![]() Maar als het examen op zondag is kom ik je wel aanmoedigen goed ![]() gaan lukken. Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
Hai Yolanda,
Ik hoop dat het met Timber weer gauw beter gaat. En ik meld het je ff als ik er voor ga. Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
Nou zou ik deze link bij een ander topic te horen plaatsen
![]() Maar om dat het er toch echt wel iets mee te maken heeft,zet ik hem maar hier neer ![]() Want zo kan je het dus ook doen ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|