![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
Non active.
|
![]()
Daar zijn we weer,terug van een stukkie fietsen
![]() Dankzij buienradar.nl hebbe we een droog uurtje op de dag kunnen vinden,dus we zijn droog over gekomen,en hadden zelf's, heel ff een lentezonnetje ![]() Aan het riempie,ander halsbandje,het rondje andersom gepakt ![]() Dus eerst 1,5km fietsen, en dan los door het park. En dan de rest van het rondje gepakt,Sorry!! maar kan nix spectaculairs vertelle ![]() Afgezien dat het park plassen had,van 10 meter lengte,en diepte tot aan ver boven me trappers ![]() ![]() Meneer had zijn bokkepruik thuis gelaten ![]() Met een snelheid van een km of 10 a 12,en totaal 7 km,alleen ff bij de schaapjes,ging meneer in sluipgang ![]() Maar die liepen, nu wel aan de andere kant van de fiets ,en de weg ![]() En hier voor het huis,kwam net Ika der grote vriendin ![]() Dus dat was wel ff slippen met het achterbandje ![]() Maar na vandaag,heb ik zelf's weer hoop voor de 40km uv ![]() Dus denk dat we nu echt,aan de conditie kunnen gaan werken ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
n00b
|
![]()
Hoi Martine,
Fijn dat het de laatste fietstocht al een stuk beter ging!! (als zijn de verhalen dat je er van af donderd ook ontzettend leuk *gna gna*) Fijne paasdagen !
![]() |
#23 |
Junior Member
|
![]()
wie waren het afgelopen donderdag die lekker aan het fietsen waren op de hei bij ede in de stromende regen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Senior Member
|
![]()
Afgelopen donderdag heb ik in de stromende regen wel een giga stuk gefietst,
maar niet in de buurt van Ede! Dan zou ik wel erg verdwaals zijn geweest! ![]()
![]() |
#25 |
Non active.
|
![]()
Toch nog een echte DIE HARD
![]() Of was het noodzaak en zonder hond??? ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
n00b
|
![]()
Brrr... ik ben zelf meer een goed weer fietser.
Hoop dat je niet al te nat geworden bent Mijke... of had je een regenpak aan? ![]()
![]() |
#27 |
Junior Member
|
![]()
Hihi
Missch is dit een ideetje, als je een beetjke hopeloos wordt van je TsW naast je fiets: http://www.bikes-exclusive.nl/cat_vi...FQGX1AodRi-_RA Groetjes Lin |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Junior Member
|
![]()
Hihi, leuke verhalen over foietsen met je Tjech, missch is dit een ideetje als je een beetje moedeloos wordt van fietsen met je TsW:
http://www.bikes-exclusive.nl/cat_vi...FQGX1AodRi-_RA Groetjes Lin |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Junior Member
|
![]()
Ah hij deed het dus wel.
Mijn eerste berichtje kreeg ik er niet op want de server was bezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Non active.
|
![]()
Hai,
Nou wou ik zelf, eind dit jaar op gaan voor het UV examen(mocht het ooit zover komen ![]() Maar nou was ik nieuwsgierig ,of der meerdere Alpha's ![]() Want het lijkt me leuk,om met meerdere Tjechen op te gaan ![]() En aangezien der nu nog genoeg tijd is ![]() Hoop ik dat er meerdere baasjes met hun hond,om die tijd op willen gaan ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Junior Member
|
![]()
Hoi Martine,
Met Timber zal het er denk ik dit jaar niet inzitten ![]() Op het moment gaat het niet zo lekker met hem (epi) valt weer drastisch af en daardoor erg weinig energie. ![]() Maar als het examen op zondag is kom ik je wel aanmoedigen goed ![]() gaan lukken. Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Non active.
|
![]()
Hai Yolanda,
Ik hoop dat het met Timber weer gauw beter gaat. En ik meld het je ff als ik er voor ga. Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Non active.
|
![]()
Nou zou ik deze link bij een ander topic te horen plaatsen
![]() Maar om dat het er toch echt wel iets mee te maken heeft,zet ik hem maar hier neer ![]() Want zo kan je het dus ook doen ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#35 |
Non active.
|
![]()
Als je dit ziet
![]() ![]() Zijn Paps,heeft dit weekend mee gedaan aan de 40 km,en als je de tijd ziet ![]() Mag ik zelf ook wel in training gaan ![]() http://www.wolfdog.org/forum/showthr...30593&langid=6 Groette Martine.
![]() |
#36 |
Non active.
|
![]()
Hier een link in het engels,voor degen zonder vertaalprogramma
![]() http://www.wolfdog.org/forum/showthr...30604&langid=1 Groette Martine.
![]() |
#37 |
Non active.
|
![]()
Dit keer hebbe we het anders gedaan
![]() En op SPECIAAL VERZOEK!!! ![]() En evengoed de camera nog heel ![]() ![]() De tocht ging dit x,van huis naar Mam's huis toe. En was voor de eerste x ,9 a 10 km. Kwam gelukkig,op het end van de tocht, Mam's tegen, die terug kwam van boodschappies doen. Dus nu lijkt het nog wat ![]()
![]() |
#38 |
Senior Member
|
![]()
Echt een super prestatie die ik je echt niet na doe!!!!!
![]() En wat een zegen dat je nu geen schapen tegen kwam ![]() Maarrre ... ik ga op skates al zonder tsjech naast me op mn bakkes ![]() ![]()
![]() |
#39 |
Member
|
![]() ![]()
![]() |
#40 | |
Non active.
|
![]() Quote:
En Rene,heeft me daar opgehaald ![]() Maar ik ben wel eerst met de auto de dorpsstraat uit gereden ![]() ![]() Maar onderweg wel een paar tegengekomen,maar niet zo dichtbij als die in de dorpstraat,en toen was het geen groot probleem meer ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
|
|