![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
En dit heeft ook nix te maken met commentaar op het forum,maar een antwoord op Nikki
![]() __________________________________________________ ___________ Hai Nikki, Wees blij voor ons ![]() ![]() En als je, in het vervolg me tekst gebruikt,zet dan ook alle informatie der ff bij ![]() ![]() Want op deze manier, kunnen we natuurlijk een heleboel verdraaien ![]() Maar vind het wel geweldig van je ![]() ![]() Want ik had het zelf echt niet door, dat ze partijdig was ![]() Maar ik wist ook niet dat je op een forum ![]() Maar het zal wel zo zijn, dat ik het allemaal nog niet door heb ![]() In ieder geval,hartelijk bedankt voor deze nuttige info. Maar ik hoop wel voor je,dat je alle info kan vinden,die je nodig zal hebben over de TSW ![]() En info over wolfhonden? Ja,denk zelf dat je die ergens anders moet vinden,en niet hier op de site kan vinden. In iedergeval "heel veel succes" met je speurtocht ![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
|
|