|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Als ik het zo bekijk hebben we nu in principe (en onder voorbehoud) al:
6 combi’s met een Tsjechoslowaakse wolfhond 3 combi’s met een Saarloos wolfhond 1 combi met een Mechelaar 1 combi met een Hollander En inmiddels hebben mij nog een paar mensen aangegeven, dat ze dit eigenlijk wel hartstikke leuk te vinden! ![]() Maar.... die willen niet in eerste instantie persé voor een wedstijd komen. Is het daarom niet een idee om eerst gewoon allemaal het parcours te doen (heeft Kim, met haar ervaring, ook niet zo'n voorsprong op ons allemaal! ![]() En dat we daarna voor de liefhebbers een wedstrijd girlpower tegen manpower doen? Als dat voor jullie allemaal ook eventueel wel een optie is, heb ik morgen misschien nog een lijstje combi's voor je! ![]()
![]() |
#2 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]() (Hoewel ik Martine en Kim wel even wil inmaken die dag ![]() Graag even doorgeven wat het uiteindelijke aantal mensen word. Want ik zou niet willen dat ik gebak te kort kom. ![]() Kortom, een leuke dag waar iedereen welkom is, zou ik zeggen. ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() Maar aan het eind van de dag,sta je gewoon weer met beide beentjes op de grond ![]() Zeker als iedereen welkom is ![]() Dus wie word er 2e???? Jij of Kim ![]() ![]() Groette Martine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Oke wij doen mee
![]() Moet Kim het wel ff voor doen,we weten nog niet wat precies de bedoeling is ![]() Maar dat zien we dan wel.
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Kim mag het ons allemaal voordoen!!
![]() Wij kennen geen van allen het parcours en de bedoeling hoor ![]() Maar we hebben allemaal wel zin in een een middagje lol met onze honden! ![]()
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
Hai Kim,
Rene vraagt;Hoe groot het parcours is,want als het heel groot is dan neemt ie z'n tom tom mee. ![]() ![]() Zorg wel dat tom het die dag niet doet ![]() ![]() GIRRRRLLLLLLLLLLSSSSSSSS POWERRRRRRRRRRRRRR. Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
n00b
|
![]()
Als het op de poedelprijs aankomt mogen de jullie 1e en 2e worden.. lief van mij he?
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Mensen,
ik heb een hele vervelende mededeling......ik kan niet op 10 mei ![]() 10 mei moet Denzel naar de pinkstershow in arnhem en das op de zaterdag. Mag hij nog 1 keer de keurmeester grijpen. Stom stom stom. Maar mijn ex belde net dat ie met pinksteren niet kon en toen pas besefte ik mij dat ik dan in de Rijnhal zit. Dus als het niet erg is. Wil ik dan de "wedstrijd" verschuiven naar 3 mei. Groetjes Kim PS als ik de stormbaan moet voordoen zoals ik hem met de snertdag heb gelopen, krijgen we een hoop kneuzingen en botbreuken ben ik bang. Dus de uitleg laat ik aan meneer Cuppen over ![]()
![]() |
#10 |
Non active.
|
![]()
Geen probleem
![]() Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Angel en Bachata,Luna