|
![]() |
#1 | |
Angel en Bachata,Luna
|
![]() Quote:
Weet niet goed wat je hiermee bedoelt? Lijkt mij als pups een stamboom hebben dat je ervan uit mag gaan dat ze raszuiver zijn ![]() Verder is het misschien een leuk idee wat Martine al aanhaalde om een kijkje te komen nemen over 2 weken bij de hindernisbaan ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Lieve mensen,
ik val niemand aan maar zoals Stefanie al zei staan er op marktplaats bijv. soms kruisingen TsW,Saarloos. Nu maakt het mij niet zo uit of er een stamboom bij zit want daar gaat het mij niet om. Het enige waar het mij om gaat is dat het een TsW is en dat hij inderdaad geen last van HD gaat krijgen want hier heb ik geen ervaring mee aangezien Dalmatiërs hier nauwelijks mee te maken krijgen maar bedankt voor de vele reacties!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
n00b
|
![]()
Hoi Ian,
Als je wil voorkomen dan je geen kruising in huis neemt is een stamboom erg belangrijk. Er worden namelijk geen stambomen aan niet raszuivere honden uitgegeven. Dus wil je een raszuivere hond, is een stamboom erg belangrijk. ![]()
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Dank je! Ik zal het onthouden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
Nix te danken Ian, daar is een forum voor bedoeld.
![]() Misschien brutaal van me, maar misschien wil je wat meer over jezelf vertellen hier? Kunnen mensen je ook wat beter inschatten met hun reacties. ![]() Bijvoorbeeld wat is je ervaring met honden? Waar kom je vandaan enz.. Als je al een hond hebt is het bijvoorbeeld misschien wel leuk om 24 Mei mee te doen op de hindernisbaan zoals menigeen al opperde? ![]() We komen namelijk wat BOOOyyyZzzz PoWEeeerrr te kort de 24e .. hahaha. ![]() Groet, Barry
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Hahahaha!
Als ik mee zou doen met mijn Dalmatiër dan zouden we gegarandeerd verliezen want zij schiet na één hindernis weg naar de andere honden maar misschien kom ik wel even kijken. Wat je zegt, dan kun je mooi verhalen en ervaring opdoen. Ik ben 23 en ben zo goed als klaar met mijn studie interieurarchitectuur, wat je lekker vanuit huis kan beoefenen en wat weer veel aandacht voor mijn hond teweeg brengt. ik ben een beetje een natuurfreak, vandaar ook mijn keuze voor de Tsjech en heb veel met dieren (lijkt me wel belangrijk ![]() Verder ben ik zoals ik al zei knettergek op dit ras en wil er zoveel mogelijk over weten, dus kom maar op met de verhalen!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]() De hindernisbaan is trouwens een aangelijnt gebeuren dus bang dat je hond weg zal schieten hoef je niet te zijn. Je kunt ook op de dag zelf je nog opgeven en meedoen, maar voel je niet verplicht... al zijn de vrouwen wel in de meerderheid... ![]() groeten en misschien tot de 24e ![]() Barry
![]() |
![]() |
#8 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Nouan heb je mazzel! Die luie Tsjech van Azazel zal hem ook de kop gaan kosten!
Proest!!!! Boys Power, hahahahahahaha! Welkom in iedergeval. En als je van Letty voorlichting hebt gehad, dan ben je goed voorbereid. LET WEL!!!! Ze vertelt de waarheid. Ga dus niet denken van " oh dat zal meevallen". Was het maar zo. Ik heb een pup van Koos en Letty, dat niet zonder kleerscheuren nu een mooie Tsjechenreu van 2,5 jaar is. Mijn Denzeltje! Groetjes Kim
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Volgens mij is het niet de bedoeling om de honden los te gooien op de hindernisbaan hoor Ian,dus je kan best meedoen met je Dalmaat.
Lijkt me de kans om te kijken of het ras je bevalt. En misschien verleid ik je dan wel met m'n lieve Saarloos ![]() Gr. Christa |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
|
|