![]() |
![]() |
|
Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#27 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Dit is idd een beetje erge vervuiling van dit topic! Ben het dan ook met grote verbazing gaan lezen.
Ook ik weet dat deze fokker prima fokker is en met heel hun hart voor de honden leven. De moederhond is ook gewoon bij de pups. In de natuur gebeurt het ook dat een teef een minuut of wat bij de pups weg is OM ZELF TE ETEN, zodat de pups alleen in het hol achterblijven. Deze situatie was niet anders en is geen situatie om daar conclusies van enig soort uit te trekken. Moederhond was even buiten, zodat Stefanie en haar kinderen, rustig konden kennismaken met hun nieuwe aanwinst. Ook mijn Denzeltje komt bij deze fokker vandaan en het is een schitterende hond geworden. Ik weet ook dat puppykopers bij deze fokker nier eerder mogen kijken, dan dat de pups een aantal weken oud zijn. Zodra Stefanie en kinderen klaar zijn met knuffelen, wordt moeders er weer bij gehaald. Dit is bij iedere fokker zo. Tenzij de moeder vreemden bij haar nest accepteerd. Er waren ook kinderen bij. En ik begrijp best dat Monique een probleem met deze fokker heeft, maar ik vind niet dat ze haar persoonlijke vete hier op het forum moet uitvechten. Wees volwassen en ga gewoon eens de boel uitpraten. Daar heb ik meer respect voor dan voor de manier zoals je het nu aanpakt. groetjes Kim
|
|