![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Het weer was heerlijk, niet te warm.
We hadden veel aanspraak en bekijks met zo'n grote groep wolfhonden. en..... de wolven waren fantastisch, ze stonden op een meter oog in oog met de Tsjechen. De wolven waren heel nieuwsschierig naar hun soortgenoten. Wat een indrukwekkende dieren als ze zo dicht voor je staan ![]() foto's volgen z.s.m. (door degene die niet hun fototoestel vergeten waren, zoals wij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
en hoe was het bij de ijsberen ???? heeft diegene die mij heeft gebeld de rest nog gevonden ?
![]() na wat spraakverwarring wist ik waar het telefonisch gesprekje overging en kon ik duidelijk maken dat ik dan wel met een tsjech in mijn handen stond maar op een doping controle was... dus tussen de paarden.. mjammie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik weet niet wie jou gebeld heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
ik heb wel een 06 nummer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lupo & Mizar
|
![]()
Het was top gisteren. Mooi weer en een roedel tsjechen die inderdaad veel aandacht van de ander bezoekers kregen.
Het is ook heel apart om te zien hoe de wolfen op de honden reageren. Het was inderdaad met de wolven naar de wolven. Als het mee zit zal ik vanavond mijn foto's plaatsen. Een ieder die er was bedankt voor de gezellige middag Gerard en Monique. Geen wolf of tsjech maar wel leuk vindt ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|