![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
Hoe zit het voor honden uit België? Welk soort werkboekje hebben we nodig voor de UV denk je? En is lidmaatschap verplicht? Alvast bedankt! Groetjes, Liesbeth
![]() |
#2 | |
Non active.
|
![]() Quote:
Dat is volgens mij genoeg, je moet alleen een bewijs van lidmaatschap meenemen ![]() En je werkboekje ??? Hoe dat in Belgie is weet ik niet, hier is het het rashondenlogboek ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#3 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Hoi Liesbethdeze vragen lopen nog bij de KC en daar heb ik op dit moment nog geen antwoord op. Ik denk dat het rashondenboekje in NL hetzelfde is als het rode boekje in BOver het lidmaatschap kan ik alleen het volgende mededelen dat als ze het belgische lidmaatschap niet accepteren dan kan je voor € 6,95 geloof ik voor een half jaar lid worden.Maar aangezien ze in NL ook het lidmaatschap van een rasvereniging goedkeuren denk ik dat er niet veel problemen zijn.Ik hou je op de hoogte zodra ik het nieuws heb hoor jij het ookGroetjes Veronique
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Ok, bedankt!
Dan heb ik nog even geduld... Groetjes, Liesbeth
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
Het lidmaatschap van een erkende rasvereniging is genoeg om mee te doen aan een UV examen
![]() Dus ook de belgische RV ![]() Groette Martine.
![]() |
#6 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Voor de Belgische deelnemers
Dit is het antwoord wat ik heb ontvangen Als de betrokken hondensporters, in België, lid zijn van een door de FCI erkende vereniging, mogen zij deelnemen aan een UV examen in Nederland. Zij moeten uiteraard wel aan de in het examenreglement gestelde voorwaarden voldoen. B.v. de hond moet 16 maanden oud zijn. De uitslag kan genoteerd worden in het werkhondenboekje dat in België is verstrekt. Groetjes Veronique
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Ok, bedankt!
![]() |
#8 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Voor de mensen die evt nog interesse hebben om mee te doen aan de UV proef, meldt u zo snel mogelijk aan.
De sluitingsdatum is 15 september dus nog 14 dagen! Voor meer informatie bekijk onze site www.wolfhondenklup.nl of stuur een mail naar [email protected]
![]() |
|
|