![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
n00b
|
![]()
- ik nog kapot ben van een weekendje Pozna
- het bier lekker is daar maar je er wel ontiegelijke koppijn van krijgt - ik gister bij Hannover 2 uur in de file heb gestaan... - ik daardoor nog maar ternauwernood op tijd was op school. - Shadow zich in Pozna tegoed heeft gedaan aan verschillende soorten vlees. - hij dit erg lekker vond. - het weekend erg gezellig was. - we volgend jaar zeker weer gaan! - ik ga kappen want ik moet zo werken... ![]()
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
- Ik er spijt van heb dat ik vandaag geen vrij heb genomen
![]() - Wij hier ook gesloopt zijn ![]() ![]() - Maar evengoed gewerkt vandaag ![]() - Wij gisteren errug veel moeite hadden om terug te gaan. - Omdat we nog errug gezellie met z'n alle zaten te ontbijten ![]() - Nomad zich errug vermaakt heeft met al die doggies op de binnenplaats ![]() - We toch maar om een uurtje of 12 met tegenzin in de auto zijn gestapt ![]() - De reis errug snel ging ![]() - De enige vertraging een regenbui was waardoor we maar 60 km konden rijden ![]() - Rene een beginnend griepie de schuld geeft van zijn hoofdpijn ![]() ![]() - Maar vandaag geen last meer heeft van zijn grieppie ![]() Groette Martine
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
-het na Pozna erg tegenvalt om weer thuis te zijn
-het ineens erg stil is, zonder het gehuil van "onze" wolfhonden -ik hoop dat ik ooit zo zal wonen als Margot -wat is er mooier dan dat? -de omgeving heerlijk vrij is -Roel met zijn "badeendjes" (Tycho en Yara) in de rivier lag -wij dat al sowieso foto van de maand vinden -ik nu maar snel hoop op veel puppy's -ik hoop dat Mijke (met zoon) veilig thuis is gekomen!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
[quote=ELISE;155660-ik nu maar snel hoop op veel puppy's
[/quote] ![]()
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
Haha, dat is niet aannemelijk, want Yara zat te snauwen als Paco zich één milimeter bewoog
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
- De 6 weken van rustig aan doen vandaag eindelijk voorbij zijn
![]() - Wij dit net ff hebbe gevierd, door met de step het Pannepad heen en weer te pakken ![]() - Nomad dit zoals van ouds deed ![]() - Zijn conditie gewoon weer helemaal TOP is ![]() - Ik zelf er toch wel last van had, 6 weken niet op die step staan ![]() - Zeker met dat stevige windje ![]() - Ik nu het idee heb, dat ik de bovenbenen van Arnold heb ![]() - Mijn eigen conditie er toch echt wel minder door is geworden ![]() - We gelukkig op tijd zijn gegaan ![]() - Het hier nu hoost uit de hemel ![]() - Ik nu een bakkie ga doen ![]() Groette Martine.
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
-er vandaag een nest met pups geboren zou worden?
-en dat wij daarom helemaal vol met spanning zitten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Yara
|
![]() Quote:
-Yara ineens begon te huilen toen ik weg ging -zij dat niet meer deed sinds ze een pup was -ze dit aan Pozna heeft overgehouden -dat het duurde totdat ik terug kwam -dat de buren hier niet blij mee zullen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|