![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
n00b
|
![]()
Hoi Eric en Rosie,
Ook vanuit Limburg van harte welkom op het forum! Ik herken direct de situatie zoals je die omschrijft met Ottokar. Mijn Shadow doet precies hetzelfde. Ik heb daarom ook twee kenneldelen aangeschaft die ik in een hoek van mijn garage heb geplaatst. Daarachter verblijft Shadow als we niet thuis zijn en natuurlijk s' nachts tijdens het slapen. Shadow zou anders ook de hele boel gaan slopen... Veel succ6 en ik hoop dat jullie een oplossing vinden met Ottokar. Groeten, Barry
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Hoi Eric en Rosie,
Nogmaals welkom op het forum! ![]() Het is inderdaad heel lastig om een al wat oudere Tsw er aan te wennen dat hij zo nu en dan alleen moet blijven! ![]() En alleen een wolfhondproof bestendige bench is ook niet altijd de oplossing ![]() Want dan kunnen ze nog heerlijk oorverdovend gaan jammeren! (en staan je de buren met klachten op de stoep ![]() Dus het vergt voorlopig nog een grote dosis uithoudings vermogen en engelen geduld van jullie! Als je eenoppas adres kunt vinden is dat natuurlijk helemaal super! ![]() Verder zijn wat oudere honden zoals Ottokar, (als ze bij een fokker vandaan komen) vaak wel gewend om samen met andere honden alleen te blijven. En in sommige gevallen waar de alleen blijf training echt geen steek verder kwam, hielp het om er een oudere stabiele hond (vaak van een ander ras) bij te zetten. Ik wens jullie heel veel succes!
![]() |
#3 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Hoi Eric en Rosie,
Ook ik heb een hele zware bench en deze is helemaal tsjechproof. Ik denk dat ik de zelfde heb als Gerard ![]() Welkom op het forum. groetjes Kim
![]() |
|
|