![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
bench
|
![]()
Bob gaat alvast een spandoek maken om Nomad aan te moedigen
![]()
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Dat heeft ie nodig ook
![]() Want ook hij loopt niet harder dan hij nodig vind ![]() Groette Martine.
![]() |
#3 |
bench
|
![]()
maar dan is het zeker goed als Bob een spandoek maakt en Nomad aanmoedigt want zoals ze vandaag renden was het wel harder dan anders
![]()
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
bench
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe ging het van Abbekerk naar Zwaag gister. Ik heb nog aan je gedacht.
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
Hai Nicole,
We zijn gisteren niet geweest ![]() Kwam eigenlijk wel goed uit met het ![]() Maar hij ging erg goed, we gingen van Zwaag naar Abbekerk. En al die kinderen kwamen van school en gingen naar huis op de fiets. En dat vond Meneer eindeloos en heeft toen echt zijn longen uit zijn lijf gelopen om die kinderen bij te kunnen houden ![]() IHHIHI dus dat doen we de volgende keer weer ![]() Groette Martine.
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Misschien dat je een paar van die kinderen bij je examen kan lenen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
bench
|
![]()
Oke,
![]() ![]() ![]() Nou , ik vind het wel knap dat je dat end fietst. Hier in West-Friesland is er zoveel wind. En het is ook ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oho, ik heb een goed idee. Als je nu met de test in Wognum een kar met paarden, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Hallo , door mijn zoon die me vertelde dat er een zus van Mara in het tjechen forum stond , ben ik maar weer eens wezen kijken .
Heb me trànen gelachen om jullie verhalen met de fiets ![]() Dus van middag maar weer eens geprobeerd .Zo gauw ze het tuigje in mijn handen ziet , krimpt ze in een hoekje in elkaar.........of ze mishandeld gaat worden ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo , dat was ons fietsrondje ! Ik heb eigenlijk een vraag die niks met fietsen te maken heeft......hoe oud kan een tsjech worden ? Onze Mara is net zo oud als Kyra ( Zusjes ) en die wordt al als oud bestempeld . groetjes Betsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
Soms lees ik wel de leeftijd van 17. ![]() Maar of er ooit een Tsjech die leeftijd bereikt heeft weet ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|