![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
Hallo allemaal,
vreemd, al die verontwaardigde berichten. Als je er niet mee te maken wil hebben kun je toch ook gewoon niet reageren? Waarom die heilige verontwaardiging - er zullen altijd goede en slechte fokkers zijn en ook broodfokkers en erger, en dus ook altijd honden die of niet sporen of de pech hebben een mooi of interessant uiterlijk te hebben. De wereld verbeter je niet door anderen te veroordelen in ieder geval. En wat is in hemelsnaam "eerlijkheid naar de hond"? Toch alleen als de hond, en geen ander, baat erbij heeft? Ik heb geen idee wie deze fokker is en of hij überhaupt weet dat het niet gaat met de hond, eigenaren hebben ook weleens een groot ego. Dus wat mij betreft is het nog geen tijd om te (ver)oordelen. Ook over het gedrag kun je alleen maar zeggen hoe het NU is en niet hoe het in een andere omgeving zou zijn. Ik heb 12 van deze gevallen die niet meer functioneerden in hun omgeving, sommigen zouden afgemaakt worden vanwege agressie, hier doen ze het prima. Inmiddels heb ik contact met iemand die Stella mogelijk kent en wacht even op verder bericht. Beste groeten weer, Marian |
![]() |
![]() |
|
|