![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Yara
|
![]()
-Yara steeds waakser wordt
![]() -ze vanmorgen blafte tegen een man met een kruiwagen, die met veel herrie puin aan het dumpen was in een grote container -de man bijna van zijn loopplank afviel -de post hier ook niet zomaar naar binnen kan vallen -de bezorgers zich een ![]() -ik echt niet bang hoef te zijn voor inbrekers..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
- Het hier in de polder stormt
![]() - Ik erg blij dat ik gisteren al me rondje met Nomad heb gefietst ![]() - Je op het Pannepad niet eens fatsoenlijk recht op kan lopen ![]() - En de hagelstenen erg zeer deden ![]() - Maar evengoed alles en iedereen, PRETTIG WEEKEND !!! ![]() Groette Martine.
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
-het hier ook niet echt lekker zomers weertje is
![]() -we vanavond naar een "speurles" gaan kijken -Yara daar meteen getest wordt als speurhond ![]() -Paco ook meegaat en een test aflegt -ik ondanks het weer er reuze zin in heb ![]() ![]() ![]() -wij ook iedereen een FANTASTISCH weekend wensen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
- Ik alleen maar Speurhond 1/2 kan
![]() - Maar dat je hier niet ff een hond op test ![]() - Dit een officieel door de FCI erkend examen is ![]() - Je hier echt wel ff voor behoord te trainen ![]() - Ik me echt afvraag hoe zo een test dan gaat ![]() - Maar ik je wel heel veel plezier wens voor vanavond ![]() Groette Martine.
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
-ik eigenlijk geen test bedoelde, maar een intakegesprek
![]() -dat Yara wel een stukje heeft gespeurd -dat het heel erg leuk was -dat we dit 2 keer per week gaan doen -de eerste keer zondag a.s. is om 07.30 uur ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
- het vandaag hier heel erg mooi wit is (5cm verse sneeuw)
![]() ![]() ![]() - dat het weer voor korte duur is (laagland ) ![]() ![]() ![]() - dat de puppies van daag even gaan sneeuw happen. ![]() - dat de puppies leker groeien ( gemiddeld 4 kg. ) ![]() - dat er Foto's zijn op www.waawanyanka.com ![]() - wij iedereen een fijn weekend wensen. Groetjes, Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() - Ik erg ![]() ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#8 | |
Yara
|
![]() Quote:
-ik geen moeite heb met vroeg opstaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|