Vai indietro   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Rispondi

Strumenti della discussione Modalità di visualizzazione
Vecchio 11-21-2008, 10:46 AM   #21
annomon
Junior Member

L'avatar di annomon

ubicazione: zuidoost Friesland
predefinito

Ik zat weer eens een beetje rond te neuzen in de rechterkolom, en toen zag ik dat Stella nog steeds op de herplaatsingslijst staat met als contactadres dat Duitse asiel. Ik vraag me nu dus af of ze echt wel naar de fokker is teruggegaan ....

Groet,
Monique
Vecchio 11-21-2008, 12:20 PM   #22
Athos
Junior Member

predefinito Stella

Quote:
Originariamente inviata da annomon Visualizza il messaggio
Ik zat weer eens een beetje rond te neuzen in de rechterkolom, en toen zag ik dat Stella nog steeds op de herplaatsingslijst staat met als contactadres dat Duitse asiel. Ik vraag me nu dus af of ze echt wel naar de fokker is teruggegaan ....

Groet,
Monique
De fokker had met haar contact opgenomen. De bedoeling was dat Stella zou bij die mevrouw in Duitsland blijven. Ze wou het nog een keer met Stella proberen. Ik zal weer met de fokker contact opnemen. Ik ben ook verbaasd dat ze weer/nog als herplaatser staat.
Groejes,
Corinne
Athos jest offline   Rispondi quotando
Vecchio 11-21-2008, 12:25 PM   #23
Athos
Junior Member

predefinito Stella

Quote:
Originariamente inviata da kobesen Visualizza il messaggio
Fijn dat de hond terug kan naar de fokker. Wat een geluk dat de fokker hier meeleest. Toch jammer dat de fokker niet eerder benaderd is hierover. Had dit topic en de discussie niet gehoeven! Als de fokker Corrie is, dan komt de hond in iedergeval in een, voor de hond bekende situatie, terug en zal zij dus nog haar verdere leven rustig kunnen slijten.
Eind goed, al goed!

Groetjes Kim
Voor alle duidelijkheid, De fokker leest nooit mee op dit forum (geen tijd!!). En ja hoor, Corrie is de fokker. Ik ben die geen die meeleest en ik heb persoonlijk met Corrie contact opgenomen over Stella.

Corinne
Athos jest offline   Rispondi quotando
Vecchio 11-25-2008, 01:28 PM   #24
mijke
Senior Member

L'avatar di mijke

ubicazione: Warnsveld
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da Athos Visualizza il messaggio
De bedoeling was dat Stella zou bij die mevrouw in Duitsland blijven. Ze wou het nog een keer met Stella proberen. Ik zal weer met de fokker contact opnemen. Ik ben ook verbaasd dat ze weer/nog als herplaatser staat.
Groejes, Corinne
Hoi Corinne,

Is er inmiddels al wat meer bekend over Stella?
Inderdaad staat ze "weer" op de herplaatslijst hier.
En ik denk dat degene die haar hier weer heeft aangemeld, dit via een standaard formulier gedaan heeft.
Mocht het inmiddels niet meer nodig zijn dat zij hierbij staat, neem dan s.v.p. even contact met mij op.

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Rispondi quotando
Rispondi