|
|
|
|||||||
| Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Senior Member
|
Er zijn al zowel op het Nederlandse als het Engelse forum diverse discussies over DNA gevoerd
maar hier dan mijn mening:
|
|
|
|
#2 | |
|
Non active.
|
Quote:
Als 1tje van het RvB bij een fokker zijn pups bloed gaat prikken Want ik vind bij het RvB hebben ze meer dan 1s een steekje laten vallen En dat bij een fokker die iets te verbergen heeft Kan hier absoluut niet mee gesjoemeld worden Want de verhalen met het sjoemelen met de chip kennen we natuurlijk ook allemaal, dusssssssssssssssss is dit waterdicht ??????? Groette Martine.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
*grin
Ik schrok ff toen ik het topic las, eerste reactie was: onee, niet nog een mutara was het dus gewoon de Mutara. Persoonlijk ben ik tegen het aankeuren van honden, enige uitzondering kan een goed onderbouwde reden zijn waarom voor een nest met 2 ouders met stamboom geen stamboom is afgegeven, met dna test, en zelfs dan moet imho de reden nog een hele goede zijn Enne, mbt DNA, als je van elke hond bij de geboorte dna opslaat, en profiel laat maken word sjoemelen wel erg lastig. Van de ouderdieren is dan nl na een bepaalde tijd ook al dna uit de puptijd voorhanden, en een pup in een nest met een afwijkend profiel valt wel heel erg op he |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
ps, andere uitzondering natuurlijk een vers bloed inbreng, ondersteund door de RV's, de FCI en dus ook algemeen bekend, niet iets wat onstaat uit een enkeling die meent het beste te weten.
|
|
|
|
![]() |
|
|