|
![]() |
#1 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
laatste nieuws van vandaag
![]() Vandaag hebben we wat folders uitgedeeld in omliggende dorpen zoals koewacht - stekene - meerdonk ! Zondag moet ik werken en dan hang ik er nog een paar in Doel - Kallo - Kieldrecht - Verrebroek maar dat is toch al een heel eindje verder ! In hoogstraten gaan we ook zo een affiche hangen !!! Hij is spijtig genoeg nog niet gesignaleerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yara
|
![]()
Heeft iemand het nog via een oproep geprobeerd op de radio???? Iedere dag dat de hond niet wordt gevonden, is er 1 teveel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
Op Hyves zijn er ook veel groepen te vinden waar je deze hond zou kunnen melden als vermist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Ook altijd handig om ook alle asiels te melden van hoe of wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Ik heb ook maar even een advertentie op zeelandnet gezet, onder vermiste dieren, dat wordt hier altijd veel gelezen.
Staat hij al op andere sites als marktplaats ed onder vermist? Groetjes Ilse (Axel, zeeland) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Is er trouwens al een uitgebreide mailing in de rondte gedaan?
Als iedereen die mail zo veel mogelijk doorstuurd en die mensen ook weer enz enz heb je binnen de korste keren heel nederland, belgie en een deel van frankrijk op de hoogte gesteld!!! (heb hier al een mailtje rondgedaan) Had helaas zo snel ff geen goede foto van een tjech wel een saarloos dus die heb ik er bijgedaan. Kan er iemand voor zorgen dat er een duidelijke foto van Renco op de site komt? Het mailtje: GEZOCHT: Renco Tsjechische Wolfshond: reu van 2 jaar. Weggelopen op dinsdagochtend 17/02/09 in Wachtebeke. Draagt leren gareel. Lijkt op een wolf maar is niet agressief. Henk Plompen – Cornilstraat 20 –9185 Wachtebeke –0498 570 564 - [email protected] De eigenaar hoopt zijn hond heel graag snel terug hoopt te zien. Hou dus allen de ogen open en meld het alstublieft zodra u de hond ziet!!! Weggelopen in Belgie maar kan nu ook in zeeuws vlaanderen zijn. En gezien de goede conditie van de hond en het geweldige uithoudingsvermogen van het ras eigelijk overal ondertussen. Helaas kan ik geen foto`s van deze hond plaatsen, de foto die u ziet is een saasloos wolfshond. Deze Rassen lijken veel op elkaar en geeft u een idee waar naar te zoeken. Renco is echter iets donkerder van kleur en draagt een leren tuigje. Naam en telefoonnummer eigenaar: Henk Plompen – Cornilstraat 20 –9185 Wachtebeke –0498 570 564 - [email protected] Ilse Kraamwinkel |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik heb een oproep op alle forums gedaan,
om deze oproep naar alle honden-liefhebbers via de mail of de hyves door te sturen. Als alle lezers van hier het ook naar alle vrienden/bekenden enz. enz. doorsturen, bereiken we ongeveer heel Ned. en België. @ Patrick-Henk Is hij al ergens gesignaleerd en hebben jullie al reacties gekregen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|