![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#26 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
![]() ![]() Maar...... dan zou het ook wel erg prettig zijn als mensen daar (het liefst een beetje in hun eigen buurt) een voorbereidende training op kunnen volgen!!! ![]() Want... De meeste kynolgen clubs en hondenscholen trainen hier HELAAS niet voor!! Terwijl je toch mag verwachten dat dergelijke organisaties er alleen maar voor kunnen zijn dat zo veel mogelijk doggy's een diploma halen als Verkeers Zekere Hond! Tsja.. alle NBG groepen (Martine mag ff uitleggen wat dit is, want dat zullen ook veel mensen niet weten!) geven vanzelfsprekend wel die training omdat ze daarna met doggy's verder willen voor IPO examens. Maar helaas gaat het bij de meeste NBG groepen tegenwoordig meer over "het niveau" en "wedstrijden" van de totale groep , dan dat ze beginnende Nono's met een TsW wegwijs willen maken in de hondesport ![]() Ik heb zelf geprobeerd om binnen diverse NBG groepen in mijn regio binnen te komen met mn TsW.... Maar tot op heden was ik echt niet welkom! Misschien dat het aan de mentatiliet in deze regio ligt! ![]() Maar die beide groepen zitten in NH, en om nou 1 tot 2 x per week naast een training "even" 4 uurheen en weer te rijden was voor mij niet zo'n optie ![]() Dus samengevat ik ben best voor het promoten van het doen van VZH examens. ![]()
![]() |
|
|