|
|
|
|||||||
| Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Doe ik het toch nog 1 keer. Kijk even op deze link. Misschien bied dat nog extra duidelijkheid.
http://saarlooswolfhonden.web-log.nl...d-of-niet.html Ruud |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Hoi Ruud,
kijk hier hou ik dus van gewoon even komen vertellen hoe het zit. Ik weet dat er in elk onderdeel van nederlands hondenwereldje gezeik is. Maar om er nu een probleem van te maken dat iemand in 2 verenigingen een bestuursfunctie heeft , dat snap ik dus niet Volgens mij is de functie van bestuurslid niet echt een gewilde functie, dus mensen mogen blij zijn als er iemand zo gek is om in een functie van een vereniging willen zitten. Zoals ik dit nu kan beoordelen ben je wat mij betreft nog steeds welkom in het bestuur van de NVTW , na die 2 jaar of als deze regeltjes worden afgeschaft door de RvB. Ik vond het vooral raar dat de NVTW dit niets over deze uitspraak wist.. maar ja zo is het helemaal duidelijk groetjes judith |
|
|
|
|
|
#3 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Het is nooit mijn bedoeling geweest Ruud persoonlijk te treffen.,
van mij mag hij gerust in het bestuur ! Het verbaasde mij alleen, dat de RV hier niets vanaf wist. Ik zt te neuzen op de site van de RVBH om info na te lezen over de stamboomprocedure, toen ik dit tegen kwam. Misschien kan ik in de toekomst beter zoiets niet meer plaatsen, gezien alle reacties. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
ach stefanie...doordat jij het plaatste weten wij nu tenminste een beetje wat er speelt
ik neem aan dat jij niks te maken hebt met 'het gezeik' enne wat mij betreft mag Ruud ook gewoon in het bestuur als dit gezeik over is.. er moet tenslotte iemand de sigaar zijn voor een bestuursfunctie |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non active.
|
Ik vind alles een beetje uit zijn verband getrokken
Het slaat werkelijk nergens meer op, de vereniging zwijgt er komt een publicatie van het RvB. en bla bla bla bla bla. De AVLS is wel over al van op de hoogte Maar wij zijn de gene die het fout hebben gedaan Omdat we het hier op het forum er over durven te praten/gissen. En willen we meer weten, moet het dus weer via de zwijgende wegen van PB/mail gaan, want er word zo veel verdraaid en verkloot op het forum En bij het RvB klopt de publicatie ook niet, want daar staat op de dag van het voorkomen is ook de uitspraak geweest. Ik ben met dit hele topic/onderwerp klaar. En het word steeds makkelijker voor me gemaakt om een besluit te nemen of ik, of naar de Alle Rassen ga of naar de ALV Groette Martine.
Last edited by loco; 21-03-2009 at 21:41. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Yara
|
Quote:
?