|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Yara
|
-wij Martine feliciteren
-wij ook druk aan het oefenen zijn voor VZH -ik me afvraag hoeveel TsW's er bekend zijn die VZH hebben behaald???? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
n00b
|
- Ik Martine uiteraard ook van harte wil feliciteren met het behaalde resultaat!
- Humorvolle filmpjes altijd welkom zijn - Ik Elise veel succes wens met de training. - Ze al met de 1e verdieping bezig zijn van onze nieuwe woning. - Het dus al erg opschiet.
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 23-03-2009 at 09:53. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yara
|
-dat Barry ook naar Pozna kan als de verhuizing achter de rug is
-wij nu al naar Pozna uitkijken -ik Barry bedank voor het suc6 wensen -wij dat wel nodig hebben -dat Yara al ruim 3 jaar is -ik het achteraf jammer vind, dat ik niet eerder met VZH begonnen ben -dat het ook noodzakelijk is om Speurhond 1 te halen Last edited by ELISE; 23-03-2009 at 11:55. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
-ik Martine en Nomad van harte feliciteer met hun behaalde VZH.
-ik Elise ook veel succes wens met de training.
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
- ik Nomad en Martine ook feliciteer met het behaalde succes.
- Wij ook de ambitie te hebben om in de toekomst dit examen te behalen - wij daar nog wel een leuk trainingsplekje voor zoeken - ik het ook jammer vind dat er geen leuke fimpjes zijn gemaakt |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Non active.
|
Thanks allemaal, ik heb geen filmpies
Wel ondertussen de foto's van het examen bij het topic gezet .
|
|
|
|
#7 |
|
n00b
|
- ik blij ben voor Martine dat haar kereltje het zo goed doet.
- Martine terecht heel erg blij met hem mag zijn... - mijn tsjechenjoekels aan het verharen zijn... - Maar ik ze nog steeds heel erg lief vind. - Mijn mechel inbegrepen. - Breezer wel achter een konijntje aanging.. - het konijntje het overleefde maar de tuin van de "overburen" niet... - de aannemer ons vertelde dat de oplevering van ons nieuwe woning ongeveer eind Juli is. - ik nog nooit zoveel geld bespaard heb sinds de koop van ons nieuwe huisje. - ze je proberen te latten met de huis verkoop, meer/minderwerk, keukens en badkamers. - dat we dit gelukkig hebben weten te voorkomen door brutaal te zijn. - ik iedereen aanraad om brutaal te zijn m.b.t. het kopen van "iets" - dit namelijk veel geld scheelt.
|
![]() |
|
|