|
|
|
|||||||
| Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Yara
|
Op het formulier wat Mijke eerder in dit topic heeft gezet, staat:
"Hij/zij verklaart ermee akkoord te gaan dat de uitslag van de test openbaar wordt gemaakt ten einde deze erfelijke afwijking bij de Tsjechoslowaakse Wolfhond te kunnen bestrijden". |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Non active.
|
Quote:
Maar ik stelde dus me vraag aan iedereen op het forum, en niet alleen aan Mijke .
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
Ik vind de test een zelfde waarde hebben als de HD test. Dus gewoon openbaar. Als het even kan ook op wolfdog.org .. bv onder de HD/ED uitslagen.
Je kan wel lekker piepen dat het in je lijn zit... maar je mag jezelf troosten dat de kans erg groot is dat het dan dus ook in de andere lijnen zit |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Yara
|
Quote:
@ Martine: het formulier, welke je hier kan downloaden, is een geldig formulier evenals dat op de site van de N.V.T.W. en daarbij ga ik niet uit dat het om een mening gaat van 1 persoon. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Non active.
|
Quote:
.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
Ik lees trouwens net dat dhr Kooistra zelf op het fokkersoverleg komt om wat te vertellen!!!
Dus iedereen hop naar het fokkersoverleg zou ik zo zeggen.!!!! En een ieder mag de uitslag natuurlijk op wolfdog.org van de daken schreeuewen.... wel of geen drager maakt niet uit Overigens de HD uitslagen gaat toch ook automatisch naar de rasverenigingen voor publicatie ? MIsschien iets voor op het fokkersoverleg om deze uitslagen duidelijker bv op de site te vermelden (eventueel het besloten deel) |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Non active.
|
Quote:
En mogen we weer 1 jaar wachten op het volgende fokkersoverleg , oh nee dat mag ik allemaal niet meer zegge
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
En een ieder mag de uitslag natuurlijk op wolfdog.org van de daken schreeuewen.... wel of geen drager maakt niet uit
Dan wil ik hierbij melden dat Branca de new flame geen drager is van het gemuteerde gen. Nochtans is zij nauw verband met één van de geciteerde namen. Patrick |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
HD en ooguitslagen,moeten verplicht openbaar worden gemaakt door RV.doen ze dat niet,dan doet de Raad het zelf.Ze hebben paar weken geleden alle uitslagen van de SWH op de site gezet,omdat RV het niet deed.
Met HD en ooguitslagen is het trouwens veel belangrijker dat je ook uitslagen van familie weet,dan met de Dwergtest.Want je hebt vrij of drager,en het is dus alleen belangrijk dat je het weet van fokdieren. Gr. Christa |
|
|
|
![]() |
|
|