![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Wat hadden jullie mazzel met het weer zeg!
![]() Dat maakt zo'n wandeling natuurlijk gelijk al helemaal gezellig ![]() Leuk ook al die foto's, maar de allerleukste vind ik zelf toch wel de TsW pup die voor varken studeert! ![]()
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
heerlijk om te zien die pup hahahaa wat een lekker ding zeg.
jammer dat ik er niet bij kon zijn want zo te horen en te zien was het reuze gezellig |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Ook foto's van onze kant van dit "varken" want -tje kan je t niet noemen hoor. Wat een viespeuk!
Heb hier ook zo'n varken (halfzusje) en doet precies hetzelfde hoe viezer hoe beter, bah. http://www.mijnalbum.nl/album=stnseb4b Groetjes Veronique
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Hee mensen, bedankt voor de leuke foto's
![]() ![]() Dit was onze allereerste wandeling, en we vonden het supergezellig! Zeker voor herhaling vatbaar ![]() Groetjes, Ramona, Christophe en Aslan het varkentje P.s. nog een vraagje: iemand had een filmpje gemaakt van Aslan toen hij in de modder aan het rollen/graven/vetkezen was, maar we zijn vergeten e-mail adressen uit te wisselen. Kan iemand mij het filmpje of het adres van de persoon die dit filmpje gemaakt heeft geven? Als het goed is had de vrouw die het filmpje heeft gemaakt een teef bij die Arma heette, kan dat? Last edited by Ramona ~ Aslan; 03-07-2009 at 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Hoi Ramona
Alleerst WELKOM OP HET FORUM !!! ![]() Wat betreft die mevr. van dat filmpje, ik denk dat je bij : [email protected] haar naam en adres wel te weten komt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|