![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Wij zijn weer thuis, en gelukkig sneller als op de heenweg
![]() De jongens smullen net van een stuk gedroogde pens, de baasjes hebben ook gegeten en een waterijsje na gehad ![]() We vonden het heel gezellig om bekenden en ook twee nieuwe gezichten te zien, wel moeten we voor de volgende keer voor Inc een zonneklep bezorgen, de dikke witte heeft ook in de auto nog moeite met de warmte gehad. Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Ook wij thuis geraakt...
![]() Zag plots wel dat ik heel dringend moest tanken (er stond: nog ----- km tot lege tank = alles op), maar gelukkig net op tijd gezien ![]() Was nog aan het nagenieten van de wandeling. Ik vond het geweldig om Yuccah als enige meisje te zien spelen met al die jongens ![]() En dan ben ik ook blij... ![]() Mooi gebied om te wandelen... die woestijn - euh, heide!
![]() |
#3 |
senior member
|
![]()
Wij hebben het ook erg leuk gevonden! Heb foto's gemaild. Kan ze zelf niet plaatsen. Misschien kan een van jullie een paar leuke plaatsen?
Tot een van de volgende wandelingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Leuke foto's zeg!!!
![]() |
|
|