![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Ik was even aan het kijken op wat hyves waar ik lid van ben en kwam deze tegen
http://tjechska.hyves.nl/blog/255092...or_Bodar/_4gG/ Is dit dezelfde Bodar van kim hier??Staat verder ook geen reden bij zou die toch graag willen weten want eerst op zoek naar een teef erbij of als dekreu en nu ineens zoekt ie een nieuw huisje???????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
ja, dat is volgens mij dezelfde Bodar van dezelfde Kim...
![]() Net zoals hierboven al gezegd...eerst aanbieden als dekreu... toen een hond erbij....en nu moet hij opeens weg.... Raar verhaal... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Geweldig
![]() ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Tsja.. hoe bizar, vreemd en naar het ook is
![]() ![]() Het is triest en treurig, maar we kunnen beter allemaal rondkijken en rond vragen of er iemand is die misschien geinteresseerd is in een gecastreerde TsW herplaatsreu van 2 1/2 jaar oud. ![]() En wie weet vindt hij dan een nieuw fijn goed thuis waar hij beter op z'n plek is ![]() Meer info over Bodar: http://www.wolfdog.org/nld/dbase/d11324.html
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in Mijke !!
Maar weet je zeker dat hij gecastreerd is ? Ze wilde hem toch als dek-reu gebruiken ?? En wat is de reden van de herplaatsing ? Niet onbelangrijk om te weten voor een geïntereseerde ! Het is nu best wel een moeilijke tijd in de vakantie, om een herplaatser te plaatsen, maar ik hou mijn ogen en oren open !! ![]() Последний раз редактировалось wolfwoman-stefanie; 28.07.2009 в 16:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Dit is toch niet te geloven
![]() Ik heb haar mijn tel.nr. gegeven voor een afspraak ![]() Zij wilde graag een keer afspreken om te wandelen ![]() Ik heb haar foto,s gestuurt en zij zou mij foto,s terug sturen[wat zij dus nooit heeft gedaan] want zij was zo benieuwd naar het broertje van Bodar !Chabo dus! Ik heb hier echt geen woorden voor! ![]()