![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
![]() Gr Tatiana |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Een vrouw bedrijft overdag de liefde met haar minnaar, terwijl haar man op zijn werk is.
Zonder dat ze het echter weet, bevindt haar 9 jaar oude zoontje zich in de kast in de slaapkamer. Geheel onverwacht komt haar man thuis en sluit ze haar minnaar op in de kast, samen met het jochie. Jochie: "Donker hier hè?" Minnaar: "Ja , dat is het zeker." Jochie: "Ik heb een voetbal." Minnaar: "Das fijn voor je." Jochie: "Kopen?" Minnaar: "Nee, dank je." Jochie: "Mijn vader staat wel hier buiten hè?" Minnaar: "Oké oké, hoeveel?" Jochie: "250 euro." En zo kocht de minnaar de voetbal... In de weken daarop gebeurde het weer dat het jochie en de minnaar samen in de kast zitten. Jochie: "Donker hier hè?" Minnaar: "Ja , dat is het zeker." Jochie: "Ik heb een paar voetbalschoenen." De man herinnert zich de vorige keer en vraagt: "Hoeveel?" Jochie: "750 euro." Minnaar: "Oké." En zo werden ook de voetbalschoenen verkocht... Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje: "Pak je voetbal en je voetbalschoenen , dan gaan we eens lekker een potje voetballen op het gras." Jochie: "Dat gaat niet." Vader: "Hoezo niet?" Jochie: "Ik heb ze verkocht." Vader: "Wat??? Voor hoeveel heb je ze verkocht?" Jochie: "Samen voor 1.000 euro." Vader: "Dat is toch veel te veel? Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen! Dat is veel meer dan die bal en die voetbalschoenen hebben gekost! Ik neem je mee naar de kerk, dan kan je aan de pastoor opbiechten wat je hebt gedaan!" Ze gaan naar de kerk en de vader neemt zijn zoon mee naar het biechthok, laat hem naar binnen gaan en sluit de deur. Jochie: "Donker hier hè?" Pastoor: "Je begint toch niet weer, hè ventje?!?!?!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Non active.
|
![]()
Ligt een vrouw op de poli gynaecologie in de behandelstoel, in de welbekende houding voor inwendig onderzoek.
Er komt een man binnen in een witte jas, knikt vriendelijk naar de vrouw, kijkt aandachtig tussen haar benen, zegt haar gedag en gaat weer. Daarna komt weer een man met witte jas binnen. Lacht vriendelijk naar haar, controleert haar spreidstand en gaat weer. Als een derde man met witte jas binnenkomt en haar nauwkeurig bekijkt, roept de vrouw uit : 'Zeg, wanneer word ik nou eindelijk eens geholpen .?!?! ' Waarop de man zegt: 'geen idee, wij zijn hier de gang aan het schilderen ..... ! '
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
Het nederlands elftal is aan het trainen..
en jongetje van 8 is dit keer de gelukkige en mag mee trainen met de jongens.. Het is 30 graden maar de jongen draagt een wollen muts. Van de Sar staat op het doel.. het is penalty schieten.. Robben schiet van de Sar houd het tegen. Persi schiet van de Sar houd het tegen. Maakay schiet van de Sar houd het tegen.. Dan is het jongetje aan de beurt.. maar voor dat ie schiet.. loopt ie naar de kraan en houd zijn muts onder de kraan.. en neemt daarna de penalty.. jhaa super mooi links in de hoek.. goal en dit gebeurt tot 3 x toe en elke keer doet ie zijn muts onder de kraan voordat ie de penalty neemt.. Van de Sar irriteert zich en wil zich niet laten verslaan door een 8 jarige.. dus stapt op het jongetje af om te vragen wat er achter zit.. dat ie steeds zijn muts onder de kraan houd.. Het jongetje zegt: Nou mijn vader zegt altijd... Hoe natter de muts hoe beter hij er in gaat ![]()
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#7 |