![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Ik hoorde dit via via, omdat ik het op een gegeven moment moe was om steeds te kijken ![]() En 11 sept 2010 is weer een zaterdag, dus weer niet te doen voor mij ![]() Ik zal je de redenen even doorgeven, dan hoeven we niet verder te raden ![]() 1) mijn baas is mijn man (althans dat denkt hij toch dat hij baas is ![]() 2) Ik heb sinds 14 jaar een zware whip-lash en ik kan alleen bijna geen lange stukken rijden, en Hoenderloo is voor mij ruim 2uur 3) de Bonitatie is maximaal 1x p/j en vind ik behoorlijk belangrijk voor mensen die hun hond ooit willen inzetten in de fok, dus vandaar was dit een must om erheen te gaan. Al moet ik erbij zeggen dat ik al voor het einde ben vertrokken, en bijna een week nodig heb gehad om weer op mijn pootjes te komen. Shows zijn er doorlopend, dus dan kan ik royaal uitzoeken waar en wanneer. Ik denk dat je het wel snapt, dat het helaas allemaal niet zo gemakkelijk is als je er alleen voor staat, mijn man is de shows, bijeenkomsten en andere Tsjechen zaken toch al liever kwijt als rijk ![]() Nu zondag is er weer de Lure coursing in Beringen incl 1 jarig puppytreffen, volgende week show Maastricht enz Ik geniet er altijd van om met andere Tsjechen liefhebbers samen te komen, en doe dit ook zoveel als mogelijk is, maar er zijn grenzen. Gr Tatiana |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
Hihihihihi is het anders een echtscheiding?? hihihihihihi ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Nee nee ikke slim blondje, ben nooit getrouwd
![]() Maar na 14 jaar zeg je gewoon man is een stuk makkelijker ![]() Je kent dat toch, je moet de mannen altijd laten denken dat je niet zonder ze kunt, hun de besten zijn, de knapste de slimste enz ![]() ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
Ojee.. als we een mannen/vrouwen discussie gaan houden dan haak ik af h00r... dat leg ik hiero toch af.. hahahaha
![]()
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
@all...
Maar om even op dat survivel weekend terug te komen. Er moet best wat mogelijk zijn om op dat gebied wat te regelen. Als een paar personen mij op dat gebied zouden willen assisteren moet er met er met geld uit de verenigingspot en een (kleine) bijdrage voor deelname best iets leuks te organiseren zijn. Dus mensen die graag de handen uit de mouwen steken om samen met mij zoiets te organiseren en er voor willen gaan, graag even melden bij mij. Dan gaan we samen kijken wat de mogelijkheden zijn. Gr, Barry
![]() |
#7 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() Maareh dan mag ik nog wel deelnemen,................. toch ???? Want wanneer ik 1e ben geworden ![]() ![]() En niet omdat ik tijdens het organiseren de keurmeester heb omgekocht ![]() ![]()
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 15-09-2009 at 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|