![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Angel en Bachata,Luna
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#2 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
Gelukkig is het nu bekend wie het was. Zodat iedereen in het gebouw er een beetje vrede mee kan hebben. Lekker gezicht was het idd niet. Politie deed alle onderzoeken aan het lichaam zo in de openlucht. En dat laken waaide weg. Effe opruimen homaar. Kon er ook niet meer van maken dat het de zoon van de beheerder was. Sneu voor die man. Het is een draak van een vent, maar dit is erg sneu. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
Heel erg inderdaad, maar niet de plaats om dit te plaatsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
als ik het kwijt wil, wil ik het kwijt. Je kunt ook een krant open slaan.
Maar je hebt gelijk als je zegt dat het niet op een wolfhondenforum thuishoort.
Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! Last edited by kobesen; 25-09-2009 at 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
Dit lijkt me inderdaad niet de plaats om dat aan de lezers te melden, vooral niet omdat je zou verwachten dat het over een heel leuk onderwerp gaat, nl survival.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
Er staat wel meer op het wolfhondenforum wat er niet op thuis hoort. Ik begrijp Kim heel goed, dat ze dit even met ons wilde delen, ......maar Elise, om dit nu twee keer te schrijven......... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Yara
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yara
|
![]()
Verspilde energie, terug naar het oorspronkelijke onderwerp: survival!
Zijn er inmiddels al serieuze plannen? Last edited by ELISE; 26-09-2009 at 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|