Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Thread Tools Display Modes
Old 25-09-2009, 21:18   #26
loco
Non active.

loco's Avatar

Ik zal dit maar meteen ff in dit TOPIC plaatsen, aangezien er mensen zijn die dit rellen vinden .

Dus bij deze weer ff in de SPOTLIGHT'S , en dit omdat er weer erg veel bij zijn gekomen .

GROTE NAJAARSOPRUIMING !
http://www.wolfdog.org/nld/adult/#i532

Wat ik niet snap is dat er op WD weer zo veel honden op de herplaatslijst staan .

Terwijl dit over het asiel word gezegd;
Ik heb dit stukje gevonden op deze site http://katenhond.blog.nl/algemeen/2009/05/10/veel-minder-honden-in-asiel-door-crisis
En heb het ff voor het gemak gekopïeerd.

Er schijnen veel minder honden in het asiel te zitten de laatste tijd. Sowieso zijn de pensions leger vanwege de crisis; mensen gaan minder op vakantie.
Ook besteden mensen hun geld nu liever aan andere dingen dan aan een nieuwe hond. Vroeger zetten veel mensen hun oude hond op straat als ze er genoeg van hadden, vervolgens haalden ze dan een nieuwe jonge hond. De oude honden bleven dan langer in het asiel. Dat gebeurt nu minder. Een geluk bij een ongeluk dus.

Snap dan niet waarom er dan hier steeds meer herplaatsers op de site komen te staan .
Hoop alleen maar dat we straks kunnen zeggen dat de najaarsopruiming heeft geholpen en dat ze uitverkocht zijn.

Groette Martine.
PS; Ohw en ff voor de duidelijkheid ik heb weer niet gekeken van wie de doggies zijn .

Posting Rules