![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Het doet gewoon pijn om dat mannetje zo te zien, en dan te denken aan hoe onze honden hier de hele dag bezig zijn met spelen rennen en gekke dingen uithalen, naast de wandelingen, fietsen en trainen.
![]() Een 3e reu is hier uit den boze, en daar hoef ik nog niet over te denken, en dan een angsthond als Inc naast die arme Tycho zal dat arme diertje echt niet vooruit helpen. Ik duim heel hard, dat hij liever vandaag als morgen bij een lief baasje komt zodat hij tenminste al uit die gevangenis kan, detentie is niets voor honden. Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Even voor de goede orde, die hond heet Ticho met een i. Die man heeft zijn hond
![]() ![]() Wij hebben ons best gedaan om hem duidelijk te maken dat een tsjech geen geschikte hond (voor hem) is, maar dat was dus tegen dovemansoren. En zie hier het resultaat. ![]() Groet, Monique
![]() |
#4 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
![]() De mensen staren zich blind op het ras, en geloven gewoon niet wat je ze vertelt over het karakter en uithoudingsvermogen van een Tsjech. Ze denken gewoon dat ze een teckel hebben die zich niet meer verroert na een wandeling van een uur, terwijl onze honden na een aardige inspanning van een paar uur en een hazenslaapje weer zo fit zijn als een stel wilde konijnen, en daar verder willen gaan waar ze voor hun slaapje mee gestopt zijn. Ik hoop echt dat dit arme kereltje een goed thuis vind, en ook eens lekker op de bank mag liggen om geknuffeld te worden. Gr Tatiana |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Achter de schermen wordt er hard gewerkt om de juiste baas te vinden.
![]() Ik heb goede hoop dat het wel gaat lukken !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |