![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Wat een nare toestand...
![]() Maar waarom zet je haar eigenlijk hier ook niet op de herplaatslijst? Dan zien meer mensen dan alleen Nederlanders, dat je een goede plek voor haar zoekt ![]() Want helaas blijken er ondanks je vele oproepen op verschillende Nederlandse fora maar weinig reacties te komen ![]() De afgelopen jaren hebben we hier gelukkig nog voor meerdere TsW's een nieuwe plek kunnen vinden. ![]() Maar ja, hoe meer TsW's er in Nederland komen, hoe vaker we helaas ook te maken zullen gaan krijgen met herplaatsers waarvoor niet direct weer een plaats is te vinden ![]()
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Een keerzijde van het fokken = Je kan zomaar een doggie terug krijgen
![]() En het is altijd het doggie wat er voor moet boeten ![]() Beterschap voor Ayla, en hoop dat er gauw iemand komt met een "Platina mand" want die heeft ze ondertussen echt wel verdiend ![]()
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 17-03-2010 at 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Er zijn inmiddels enkele reacties gekomen,
voor zowel noodopvang, als voor (misschien) defenitief. Vrijdag weet ik meer...dus ff afwachten.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Nou dat is iig wat positiever nieuws.. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Hier ging het gister er ook goed hard aan toe maar buiten een mank pootje is er niks kapot. pff..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ayla is vanochtend naar haar nieuwe baas gegaan !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Gefeliciteerd, ik hoop dat haar gouden mandje daar al klaar staat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Och, wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het goed en mag ze daar altijd blijven (en keert de rust bij jou thuis snel weder)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|