![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Jammer, Miran.
Ik had Avak graag gezien!
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
't Leesten is een mooi gebied en werd door veel hondeneigenaren bezocht. Je mag je hond ook mee naar binnen nemen bij de kiosk. Was wel nodig toen we tijdens de pauze net een buitje kregen.
Tussen de honden ging alles goed, hier en daar een gegrom, verder gewoon leuk achter elkaar aanjagen en lekker in de plassen plonzen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Helaas hebben wij het eerste deel van de wandeling gemist, en nee ik was niet vergeten om de klok vooruit te zetten
![]() Ik vond de wandeling erg geslaagd, ik wist niet dat je ook buiten de hekjes mocht lopen dus ook weer een nieuw gebiedje gevonden om te wandelen voor mijn hondjes. Ik was erg blij met mijn Barry zijn gedrag, hij heeft fijn losgelopen met korfje om, en heeft zich netjes gedragen naar de teven en wat macho naar de aanwezige reuen, misschien de volgende wandeling wel helemaal zonder beveiliging. Pulga heeft fijn haas mogen spelen en zich lekker vermaakt met de aanwezige teven die lekker aan het spelen waren. Ook Laguna vond de wandeling volgens mij wel geslaagd, allemaal nieuwe mensen waar je leuk bij kan gaan kijken ![]() Oh ja en ik heb de 2e ronde van de kiosk meegemaakt, drankje en hapje om daarna naar huis te rijden en nog even naar het bos te gaan.. nog een uurje in het bos gelopen en gespeeld met een vriendinnetje dus nu liggen ze total loss in mijn huis... LEKKER RUSTIG ![]() Een geslaagde wandeling!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lupo & Mizar
|
![]()
Had ook graag mee gelopen maar helaas kon ik geen vrij nemen vandaag
![]() Heb het wel geprobeerd maar het ging echt niet ![]() Hoop snel wat foto's te zien en voor een ieder tot ziens bij de volgende wandeling ![]() Gerard |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|