![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#12 |
Non active.
|
![]()
Ok ik weet dat het niet mag
![]() ![]() Hier een Fairytale van moi over waterwerk met je TSW, en het is dat ik beter weet, anders zou ik het zelf ook nog gaan geloven ![]() Maar we zijn nu bezig aan het 3e jaar waterwerk en het is echt ongelooflijk wat je een TSW allemaal kan aanleren ![]() En als je maar hard genoeg traint is bijna het onmogelijke mogelijk ![]() En ja Nomad en Moi trainen/werken echt heel erg hard om een beetje vooruitgang te krijgen in het waterwerk ![]() Dus zie hier het resultaat van het onderwaterzwemmen van me SUPERDOGGIE ![]() De afsprong, ![]() Het direkt onder water gaan, ![]() Het verder onder water duiken, ![]() Het onder water zwemmen ![]() ![]() En dan zien we hier na 15 meter onder water zwemmen, het boven water komen ![]() ![]() En hier bijna helemaal boven water ![]() ![]() Echt top wat je allemaal voor elkaar kan krijgen met je TSW ![]() Groette Martine.
|
|