![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Op zich ben ik het wel helemaal eens met Kim, maar het is moeilijk in te schatten hoe de situatie is. Ik zou er niet aan moeten denken in zo'n situatie verzeild te raken met onze hond. Ik zou denk ik liever zelf willen verhuizen, maar ja, da's makkelijk even gezegd. Dat is voor Stefanie ook geen optie, want die woont al vrij. Je kunt toch moeilijk naar Polen gaan verhuizen met 60 ha eigen grond om je heen ... Stefanie, als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik die in de arm nemen. Want het is eigenlijk wel van de zotte dat je je hond weg zou moeten doen.
![]() |
#2 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
Het is ook van de zotte. Er moet een andere oplossing zijn. Vraag bemiddeling.
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
ja, bijv. een mediator. is wel een modeverschijnsel, maar wel een nuttig modeverschijnsel. leg het gewoon voor aan je verzekering! die vinden dat vaak ook een mogelijkheid die het proberen waard is.
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Het is van een afstand niet te beoordelen hoe de zaken zijn gelopen en hoe de zaken ervoor staan. Toen ik laatst bij Stefanie was heb ik het gedrag van de buurman van dichtbij mee mogen maken en ik kan jullie verzekeren, het was niet prettig (zacht uitgedrukt). De spanningen lopen daar te hoog op. Ik snap dat Stefanie voor deze (tijdelijke) oplossing voor Torak gaat. Alle lieve raad en adviezen in acht genomen, blijft het een beslissing van Stefanie en haar gezin en daar zullen we respect voor moeten hebben. Hoe moeilijk het ook is en hoe erg het ook tegen je eigen gevoel en gedachtes indruist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Oh zal het zeker respecteren, wees maar niet bang. Snap ook niet in welk berichtje ik het respect verloor.
Ik ben nu eenmaal een ander persoon. Ik denk ook niet dat het gedrag van de buurman gaat veranderen nadat Torak weg is. ![]() Zolang hij maar geen spuitje krijgt en een goed tehuis vind is het prima. Een gezonde hond afmaken is om misselijk van te worden.
Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! Last edited by kobesen; 04-08-2010 at 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
En die buurman......die zal inderdaad niet veranderen. Die zoekt wel weer een nieuw onderwerp om over te drammen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Member
|
![]() Quote:
Zoek je voor Torak een nieuw huis, om de rust te bewaren voor je buren, zoekt deze buurman wel weer een ander onderwerp om over te zeuren. Als je echt de goede baas vind voor Torak, is het natuurlijk prima. Maar weet wel dat de buurman daar niet door veranderen zal. En jij kan ook niet meer 'leuk' met deze buurman omgaan. Het 'incident' van Torak en de gevolgen daarvan. zal altijd in de weg staan. Daar je door de gemeente geen sancties hebt gekregen, zou ik zeker nog eens goed over de beslissing nadenken en je tuin (of een gedeelte ervan) hermetisch gaan afsluiten. Want ook je volgende hond zou kunnen ontsnappen. Het zou betekenen dat je nooit meer een Tsjech. reu kan aanschaffen. En Tsjech. teven kunnen ook erg fel zijn. Succes.
![]() |
![]() |
|
|