![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hier een paar dingetjes die Sky en ik doen.
Beetje gehoorzaamheid ![]() Zwemmen ![]() Fietsen ![]() Shows ![]() Soms wat jagen ![]() Lure coursing ![]() en wat Pakwerk ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Bedankt voor de leuke reacties!
![]() Wie van jullie wil er ook wat over vertellen/laten zien aan andere geïnteresseerde TsW eigenaren op de KCM van de NVTW as zaterdag middag??? Het hoeft geen lezing of demo te zijn hoor! ![]() Maar als je wat foto's of materiaal neerlegt krijg je vast vragen van andere TsW eigenaren! En neem dan voor geïnteresseerden svp ook wat info materiaal mee van de groepen/clubs waar je actief bent ![]() In het verleden hebben er ook in clubbladen van de NVTW artikeltjes gestaan van eigenaren die actief waren met het behalen van officiële diploma's reddingswerk etc. Ik hoop dat deze eigenaren ook dit forum lezen, want ik ben ook heel benieuwd naar hun ervaringen! En wie doet er: Pakwerk ? Landelijk G&G ? Coursing? IPO?
Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!! ![]() Last edited by mijke; 06-09-2010 at 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
ihihhi Ze heeft der best gedaan
![]()
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 09-09-2010 at 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
Maar belangrijker... ben je gezwicht ja/nee
![]()
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Mijke je weet het de zaterdagen zijn voor mij een onmogelijke opdracht
![]() Wel denk ik erover om mijn ervaringen met de verschillende bezigheden die ik met Sky gemaakt heb op het gebied van sport/werk ooit eens te bundelen, maar dat is nog toekomstmuziek. Wel wens ik jullie heel veel plezier, en ik hoop dat er leuke verhalen en foto's volgen ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Non active.
|
![]()
Nee
![]() ![]() ![]() ![]() Dus ik zie je morgen wel ff ![]()
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Laat me raden...................doggydance!!!???
![]() |
|
|