|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Ik ben het helemaal eens met Tatiana. Wij zijn zelf ook fokkers maar met geen haar op mijn hoofd zal ik ooit dit op mijn web site plaatsen.
citaat: Bij kennel .... staat in de eerste plaats onze passie voor honden. Helaas betekent dat ook dat we soms met pijn in ons hart afscheid moeten nemen van honden die te oud zijn om nog mee te fokken. Bent u daarom geinteresseerd in een oudere hond, neem dan snel een kijkje bij de herplaatsers. Welke fokker van welk ras dan ook die zo handelen zullen nooit maar dan ook nooit op mijn vrienden lijst kommen. Gr.Peter
|
|
#2 | |
|
Junior Member
|
Quote:
|
|
|
#3 |
|
Lupo & Mizar
|
Ik vindt het jammer dat deze topic weer erg afdwaalt van het oorspronkelijke onderwerp n.l. een herplaatser bij Kim.
Kim voor mij ben je een held een ieder die een herplaatser in huis neemt verdiend respect ongeacht waar de hond vandaan komt en ik denk te weten waar zij vandaan komt. Wij wonen in een rijtjeshuis aan de buitenkant van Amsterdam dus twee Tsjechen is voor ons het maximum en een Tsjech die een tijdelijk huis voor een paar weekjes zoekt is altijd welkom mits hij of zij het met Lupo en Mizar kan vinden. Ik snap de discussie niet of je een hond van een fokker die zijn teven of reuen probeert te herplaatsen wel of niet geholpen moeten worden. Wat mij betreft neem je een hond om de hond wat mij betreft zijn ze me allen even dierbaar. Tuurlijk zal ik liever eerst een hond herplaatsen van iemand die om prive redenen zijn hond niet meer kan houden. De fokker heeft n.l. de ruimte om zijn hond nog even bij zich te houden tot er iemand langs komt. Dus hulde aan een ieder die een herplaatser in huis genomen heeft. En aan een ieder die om wat voor reden dan ook zijn hond moet herplaatsen schroom niet om hem of haar op het forum te zetten zodat deze goed terecht kan komen. Gerard Jeurissen |
|
|
|
|
#4 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
je reactie doet goed. Kim PS je verwoordt het helemaal hoe ik het zie. Dank je
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Hoi Kim,
Ik vind echt supper dat jij of ieder ander een herplaatser in huis neemt. Een ander ding is de reden dat er herplaatser zijn maar dat is voor iedere hond weer anders. Het zou mooi zijn als er geen herplaatser zijn en dat iedereen FOKKER zijn best deed om dit te verkomen.
|
|
#6 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Ik heb gevraagd of ik een hond mocht hebben. Zij hebben gekeken welke hond er bij mijn thuissituatie paste, en dat ik toevallig de moeder van mijn hond geworden. Het had iedere andere hond kunnen zijn. Ik had ook een pup kunnen nemen.
|
![]() |
|
|