![]() |
![]() |
|
Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
![]() |
|
Discussietools | Weergave |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
ik ben blijkbaar te snel geweest met hier te posten want zonet, 12 !!! uur na het eerste pupje is een derde (teefje) geboren.
Zoveel tijd tussen heb ik nog niet meegemaakt. Iemand anders wel? Patrick |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Citaat:
![]() Nee dat ik heb ook nog nooit gehoord, bij ons zat er tussen iedere pup 45-60 min. Dus ik vond 5 uur al veel, maar 12 uur na de 1e pup is dan wel en record !!! Is de pup heel klein en ademt ze goed ? vaak hebben ze vruchtwater ingeslikt als het zolang duurt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
neen integendeel, de derde is de grootste ! en heel snel droog en direct gaan zuigen. Gaat de DA toch gelijk krijgen? Ik hou jullie op de hoogte. Patrick |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Hallo Parick,
HARTELIJK GEFELICITEERD met het nestje ![]() ![]() En ik denk dat jij niemand hoeft teleur te stellen. Zoals jij zelf kan zien er is genoeg aanbod op Internet. ![]() Veel plezier en krijg geen slapeloze nachten. ![]() Groetjes Peter
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Geweldig!
Jullie kinderen zullen er zeker ook weer helemaal blij mee zijn! Gefeliciteerd van ons allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
bij deze meld ik de geboorte van de vierde pup. (2r 2 t) 14 u na de eerste! Ik vermoed dat het eerste een "prematuurtje" is want deze is ook de kleinste en is het meest aan het "jammeren". Ik vrees er eigenlijk een beetje voor.
Patrick |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yara
|
![]()
Gefeliciteerd en hopelijk zal alles goed gaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Wat kunnen ze je toch foppen die pups.Ze heeft het duidelijk rustig aan gedaan.
En lange tijd ertussen wil niks zeggen over binnenkrijgen vocht.Een pup begint pas te ademen als navelstreng eraf is,dus voor die tijd is het nog geen lucht/vocht happen. Heb net een SWH pupreutje gezien van 7 weken die maar 180 gram woog bij geboorte en nu net zo groot is als z'n zusjes. Dus houd hoop. Maar je hebt wel je zin,niet al te groot nest,dus hopelijk lekker genieten deze keer. Gr. Christa |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
de dierenarts had dus toch gelijk... Alle vier liggen nu rustig te drinken en te slapen tussen de pootjes van Fanny. Schattig.
Meer pups hoeven echt niet. Anders ben ik weer meer lijk dan levend als de pups weggaan....... Patrick |
![]() |
![]() |