Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20-06-2011, 05:53   #1
Tatti
Junior Member

Tatti's Avatar

De fokker heeft ook aangeboden om Falcon indien nodig tijdelijk of permanent op te vangen, maar dat levert natuurlijk geen €800 op.

Gr
Tatiana

Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 23:30   #2
Ekoetzier
Junior Member

Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
De fokker heeft ook aangeboden om Falcon indien nodig tijdelijk of permanent op te vangen, maar dat levert natuurlijk geen €800 op.

Gr
Tatiana
Ik heb jou een PM gestuurd via je website.

Groetjes,
Erik
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote
Old 31-07-2011, 09:36   #3
Bozzie
Junior Member

Bozzie's Avatar

Laatste nieuws over Falcon.
Hij zit nu bij een gezin die erg goed voor hem zorgt, maar waar hij helaas niet voor altijd kon blijven. Aankomende donderdag halen we Falcon op en hopen hem nu een permanent thuis te geven.

P.s. in welke topic kan ik mij voorstellen ?
Bozzie jest offline   Reply With Quote
Old 31-07-2011, 12:01   #4
buidelwolf
senior member

buidelwolf's Avatar

Hoi Bozzie,

Is fantastisch dat Falco nu eindelijk een permanent thuis krijgt! Alvast welkom op het forum. Je kunt je gewoon in dit topic voorstellen hoor, maar je kunt ook zelf een nieuw topic aanmaken om iets over jezelf te schrijven. We zijn wel nieuwsgierig: hoe is het nu met Falco? Heb je nog meer honden? We horen het allemaal graag! In ieder geval alvast heel veel plezier met Falco toegewenst en het zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt.
buidelwolf jest offline   Reply With Quote
Old 31-07-2011, 13:43   #5
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Hoi Bozzie,

niks ten aanzien van jou maar ik dacht dat Falcon zijn forever home al had gevonden. Er was namelijk op de clubmatch een leuk stel met een kindje waar falcon net was gekomen en het leek helemaal goed te gaan. Falcon zelf was ook mee en ik heb nog vrij uitgebreid met dit stel staan praten. Is er een speciale reden waarom het uiteindelijk niet gelukt is?

Heb je je wel goed ingelezen over het ras? want het lijkt mij voor Falcon niet echt prettig om van het ene gezin naar het andere gezin te moeten verhuizen.

Ik hoop dat hij nu dan wel zijn gouden mandje heeft gevonden en hoop voor hem dat het dit keer een forever home is en niet weer een tijdelijk plekje.

groetjes judith

Quote:
Originally Posted by buidelwolf View Post
Hoi Bozzie,

Is fantastisch dat Falco nu eindelijk een permanent thuis krijgt! Alvast welkom op het forum. Je kunt je gewoon in dit topic voorstellen hoor, maar je kunt ook zelf een nieuw topic aanmaken om iets over jezelf te schrijven. We zijn wel nieuwsgierig: hoe is het nu met Falco? Heb je nog meer honden? We horen het allemaal graag! In ieder geval alvast heel veel plezier met Falco toegewenst en het zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 31-07-2011, 13:52   #6
Bozzie
Junior Member

Bozzie's Avatar

Hallo Judith,

Het gezin heeft na mijn gevoel een wel overwogen beslissing moeten nemen in het belang van Falcon. Ik heb me goed ingelezen over het ras en we zullen alles uit de kast halen om Falcon een goed thuis te bieden. Het is niet onze eerste herplaatser. Onze vorige hond is met een behoorlijke volle rugzak aan slechte ervaringen bij ons gekomen. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen. Het kost veel tijd en geduld en dat zullen we er nu ook weer in gaan steken.
Bozzie jest offline   Reply With Quote
Old 31-07-2011, 16:43   #7
Yvonne van Kessel
Junior Member

Yvonne van Kessel's Avatar

Wat een goed nieuws, hartverwarmend dat jullie het aangaan en jullie willen inzetten voor deze stumperd. Ik wens jullie heel veel succes en plezier met Falcon!
Yvonne van Kessel jest offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules