![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
en zoals beloofd ons debiele dansje op het veld
![]() ![]() http://s152.photobucket.com/albums/s...elsoefenen.mp4 Last edited by jmvdwiel; 25-06-2011 at 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Bianca mijn medecursist heeft een erg leuk fimpje van Barry en mij gemaakt tijdens de wedstrijd van afgelopen zondag
Last edited by jmvdwiel; 29-06-2011 at 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Wat mooi om te zien...super-knap gedaan !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Nu nog wat pepers in zijn Reet voor de wedstrijd... en dan kunnen we voor het echte werk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
Leuk Judith, maar misschien laat hij meer enthousiasme zien bij een nieuwe uitdaging. Yara wordt ook altijd bijzonder langzaam als ze iets nogmaals moet herhalen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Heel leuk filmpje Judith, je bent echt ver met hem gekomen.
Enne wat Elise zegt ken ik ook van Sky, probeer die nog maar eens mee te krijgen met fietsen, ik weet zeker dat de slakken op de sla sneller zijn, het nieuwe is er voor het heerschap gewoon vanaf. Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Zoals veel mensen zullen weten zal een tsjech nooit de passie van een Border Collie krijgen. Maar voor mij is de behendigheid een leuk uurtje samen bezig zijn met je hond. Daarbij is het goed voor zijn gehoorzaamheid.... hij kan namelijk wel blijven wachten voor een sprong terwijl ik aan de andere kant alvast positie in neem. Hij gaat steeds beter om met de verschillende honden op het veld. Behalve dan weer de Border Collies met ballen want die blijven irritant
![]() In ieder geval kan Barry een foutloos parcours afleggen ( met de afleiding van andere honden op het veld ) en daar ben ik al trots op. En foutloos telt nog altijd zwaarder dan snel met fouten ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Non active.
|
![]()
Van iets
krijgt u kleine schoonheidsfoutjes ![]() Groette Martine.
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Ik zie toch liever foutloos
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|