Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Closed Thread

Nástroje Metody zobrazení
Old 29/10/11, 20:10   #1
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske

wolfwoman-stefanie's Avatar

Datum registrace: Mar 2005

De persoon die met hem aan de slag wil, heeft een mailtje gestuurd, dat niet beantwoord wordt.
Ook vertelde hij mij dat de advertentie op marktplaats is aangepast van ‘gratis, ophalen voor 28-10’ naar een heel verhaal dat het allemaal niet zo erg is en dat ze nu opeens blijkbaar wel tijd genoeg hebben om een ander baasje te vinden.........!?

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline  
Old 29/10/11, 21:02   #2
iboss
Junior Member

Datum registrace: May 2008

Quote:
Originally Posted by wolfwoman-stefanie View Post
De persoon die met hem aan de slag wil, heeft een mailtje gestuurd, dat niet beantwoord wordt.
Ook vertelde hij mij dat de advertentie op marktplaats is aangepast van ‘gratis, ophalen voor 28-10’ naar een heel verhaal dat het allemaal niet zo erg is en dat ze nu opeens blijkbaar wel tijd genoeg hebben om een ander baasje te vinden.........!?
heb dit mailtje ook maar net gezien.
uitleg staat in vorige reactie
had er op marktplaat bijgezet voor 28/10 om wat sneller reactie te krijgen.
er was nl een kandidaat die uiteindelijk na 7 weken geen reactie meer gaf dan " heb nog geen tijd gehad om een hok te bouwen".
al ie al geen tijd had om een hok te bouwen, hoeveel tijd had hij dan voor Bossie?
als ik de verkeerde indruk heb gegeven, dan wil ik mij daarvoor verontschuldigen.
maar iedereen (die mij niet kennen) schildert mij hier af als een boeman, terwijl ik enkel het beste met Bossie voor heb.

Last edited by iboss : 29/10/11 at 21:20
iboss jest offline  
Old 01/11/11, 15:38   #3
Sten
Junior Member

Datum registrace: Jan 2007

Quote:
Originally Posted by iboss View Post
heb dit mailtje ook maar net gezien.
uitleg staat in vorige reactie
had er op marktplaat bijgezet voor 28/10 om wat sneller reactie te krijgen.
er was nl een kandidaat die uiteindelijk na 7 weken geen reactie meer gaf dan " heb nog geen tijd gehad om een hok te bouwen".
al ie al geen tijd had om een hok te bouwen, hoeveel tijd had hij dan voor Bossie?
als ik de verkeerde indruk heb gegeven, dan wil ik mij daarvoor verontschuldigen.
maar iedereen (die mij niet kennen) schildert mij hier af als een boeman, terwijl ik enkel het beste met Bossie voor heb.
Ik ken je niet maar ik vind dat je een mooi en duidelijk verhaal hebt.
Sten jest offline  
Closed Thread

Pravidla přispívání