![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
- afgezien van haar gekke uurtje altijd een vrij rustige hond is geweest ![]() - ik geen idee heb of dit nu teven eigen is... - Anuki ook af en toe onbedoeld lomp kan zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
- Op een middeleeuwen evenement Anuki best veel aandacht krijgt en een attractie op zich is?
- Ze afgelopen weekend dus ook nog best veel zendtijd kreeg? Enjoy ... (het is uiteraard een filmje over het evenement, daar zijn de meeste minuutjes van, vanaf 3.40 wordt het interessant, al zeg ik het zelf ![]() http://content1a.omroep.nl/25923c0c1...%20Limburg.mp4 - Anuki echt een schat op evenementen is? - Ze dan een slecht voorbeeld voor de tjech is, omdat ze veel te lief is? - Ze probeert niet te ontsnappen of haar riem door te knagen - Ze uiteraard wel aast op de keuken en andere lekkernijen en ook al eens een etensbakje is gesneuveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Helaas kon ik geen tijdsaanduiding onder het filmpje vinden, maar ik zag wel enkele keren een wolfhond voorbij komen. Leuk om er eentje in de media te zien.
Wel een aparte hond bij dergelijke middeleeuwse evenementen: Ik dacht dat men in die tijd minder van wolven gecharmeerd was? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Ach, de hertig van Gerle heeft een getemde in zijn kampement.... ter display van zijn dapperheid en zo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Dat is inderdaad een prima verklaring! :-)
Zeker als jullie het allebei leuk vonden om daar bij te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Het is ons kampement....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Non active.
|
![]()
- Als we 3 uur met de doggies gaan wandelen ............de doggies daar totaal niet moe van worden
![]() - Je 10 km met ze kan gaan steppen........de doggies hier ook niet moe van worden ![]() Maaaaaar ![]() - We gelukkig het speuren nog hebben ![]() - Dat zelfs de grootste ADHD doggies K.O krijgt ![]()
![]() |
|
|