![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Wij Benne ook van de partij
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Is het de bedoeling om de hondenloslooproute tussen Herberg "de drie linden" en "de rustende jager" te gaan lopen of is het plan om ergens anders in het natuurgebied te gaan wandelen en de honden aan de lijn te houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Als het a.s. zondag inderdaad de loslooproute tussen die twee herbergen is, dan zijn wij er met Styx bij en komen de eigenaren van (en met) Kyra ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Neem aan van wel! Anders ken ik net zo goed bij mij naar het bos gaan en Aro'tje daar lekker laten rennen!
Kijk er zullen begrijpelijk honden bij zijn die niet los mogen op dat moment maar ik ga er vanuit dat dit wel mogelijk is!
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
@leroy & Aro
Dat is precies waar het ons ook om gaat. Normaal laten we Styx (en dat geldt ook voor de baasjes van Kyra) daar waar het mag los lopen. Dat betekent dat ze bij normale wandelingen lekker met elkaar kunnen dollen zonder dat we ons om lijnen druk hoeven te maken. Styx is geen hond die (met anderen) problemen zoekt, maar wel eentje die op een gegeven moment tijdens een wandeling met zoveel potentiële speelkameraadjes de vrijheid wil hebben om te spelen. Geef je haar dat dan niet, dan is ze naderhand nog steeds een opgewonden veer vol energie. Die interactie tussen haar en andere TSW is dan ook een belangrijke reden voor ons om daar heen te komen/aan mee te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Ik ben het zeker met je eens! Kijk er zijn honden bij die gewoon niet los kunnen op dat moment! Je kent het wel: dominantie enz bla bla bla! Maar ik heb dat punt met Aro nog niet bereikt (klop klop klop, effe aftikken) en hij is altijd nog op spelen uit! Dus zolang het kan wil ik daar optimaal van profiteren!
![]() |
#7 |
Ottokar lovers
|
![]()
Nvtw wandelingen in de drunense duinen zijn idd altijd in de losloopgebieden. Afhankelijk van het 'temperament' van de individuele honden besluiten de baasjes meestal wie vrij rondrent en wie er aan de lijn wandelt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|