![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Wat je humor vind.
![]()
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Ik kan de humor wel ervan zijn. Je hebt een tsjech en die vangen nu eenmaal beestjes soms. Dus deze heeft toevallig de ooievaar gevangen en teruggebracht naar baasje. (Volgens mij leeft de ooievaar nog als je de ogen bekijkt en het feit dat er geen bloed is
![]()
![]() |
#3 |
n00b
|
![]()
Hoi Wilko,
Gelukkig dat we niet allemaal dezelfde humor delen, betekent alleenmaar dat we menselijk zijn. ![]() Iniedergeval van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. ![]() Groet, Barry
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Leuke tekening !
![]() En gefeliciteerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Ik vind de tekening ook leuk voor op een geboortekaartje, ik kan er ook de humor wel in zien en denk ook dat de kleine het kaartje later appart en leuk vind.
Zelf kreeg ik een jaartje geleden een geboortjekaartje binnen waarop zonder dat ik het wist twee foto's van Sky stonden en ik was positief verrasst. Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
hihi vind het ook een beetje bizarre humor
![]() Maar gefeliciteerd met de zwangerschap ![]()
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Na een pittige bevalling met een flink aantal complicaties is Anette geboren.
Dus zoals beloofd het geboortekaartje (met een TSW/Roodkapjegerelateerd thema): ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|