|
|
|
|||||||
| Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
![]() |
|
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Nope! Ik Ben eigenaar en ik bepaal wat ik met me hond doet! Als ik me niet aan de eisen van de rasvereniging voldoe dan erkennen zij het nest niet enz! Maar mogen het niet verbieden want ze zijn een vereniging een geen overheid instantie die geboden kan opleggen! Dat ze het lidmaatschap opzeggen (vanuit het bestuur) is hun recht! Maar daar houdt het op! En wat mensen ervan vinden is hun zaak! Zij is eigenaar, niet de nvtw!
Dit is uit een wetterlijk oogpunt! Ook staat er niet in de statuten dat zodra er van de fok eisen word afgeweken dit direct resulteert in opzegging van het lidmaatschap! Maar gekeken naar de trieste opmerkingen die hier worden geplaatst ga ik niet verder mee in discussie! Dit is een zaak tussen nvtw (bestuur) en aelske sluske! En gaat jullie verder niets aan Zou zeggen kijk allemaal is in de spiegel! Of jullie allemaal zo heilig zijn!
|
|
|
#2 |
|
Member
|
Volgens mij beweert niemand heilig te zijn? Zou ook wel saai worden zeg, met allemaal heilige boontjes op de wereld
Dit is echter een openbaar forum en iedereen heeft het recht zijn persoonlijke mening, zorgen, etc te uiten. Maar dat kan ook op normale 'toon'. Wat wel wettelijk kan en niet, dat zal de NVTW idd even goed moeten uitzoeken. Echter bestaat er ook nog zoiets als ethiek. Mijn mening daarin is wel duidelijk; fokken, het mag van mij in zijn geheel een aantal jaren verboden worden. Eerst eens gedegen richtlijnen bij WET vastleggen, de miljoenen thuisloze honden een goed thuis bezorgen en dan kijken of fokken uberhaubt een zinnige en nodige activeit is. En zou dat dan zo zijn, bij wet vastleggen, dat niet iedere 'huis-tuin-en-keuken-muts' zich hier mee kan bezig houden. Inmiddels mijn standpunten, mening, visie of hoe je ook noemen wilt ook wel weer genoeg opgedrongen eh neergeschreven hierzo. Hoop wel binnenkort een bericht te lezen, hoe met deze kwestie verder wordt omgegaan bij de NVTW, RvB, FCI. Groet, Patty
|
|
#3 | ||
|
Junior Member
|
Citation:
Citation:
Gezien de toon van sommige berichten( gelukkig niet alle) is dit zowiezo mijn laatste bericht hier. Ik vind het prima als mensen ergens niet mee eens zijn, sterker nog persoonlijk vond ik het fijn te discuseren met Patty die het totaal niet eens is. Mensen die een goede discussie erover willen hebben of vragen hebben kunnen mij altijd wel ergens vinden maar bij deze vraag ik een admin om mijn account op dit forum te verwijderen. |
||
|
|
|
|
#4 |
|
Ottokar lovers
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Citation:
Als een lid zich niet aan de regels houdt binnen een vereniging is het zo dat de ledenvergadering een lid kan verwijderen uit de vereniging. Werkt hetzelfde met een voetbalvereniging.
Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! Dernière modification par kobesen ; 01/11/2012 à 15h08 |
|
|
|
![]() |
|
|