![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]()
Vrienden van ons organiseren een wandeling.
Wij zullen er (bijna) zeker bij aanwezig zijn. Sandra en Edwin hebben twee Tjechen, Tuff en Tuscani. Ik weet niet of zij hier ook wel komen, maar plaats het ff voor ze. Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
ff opnieuw onder de aandacht brengen van alle mensen hier
![]() ook voor Jason is dit dus leuk want hier komen Tjechen, Saarlozen en andere hondenrassen gezamelijk wandelen.
![]() |
#3 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
![]() Helaas kan ik slechts begin april zeggen of ik hier wel of niet bij kan zijn, hopelijk is het dan niet te laat om me nog in te schrijven.
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
tuurlijk is het dan nog niet te laat!
![]() je zou zelfs de dag van te voren het nog kunnen melden of gewoon kunnen komen ![]()
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Hoi,
Gaat de wandeling nog door? Zo ja hoeveel mensen met TsW en SW hebben zich opgegeven voor de wandeling? Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Zou ik zo niet weten, zou je ff moeten mailen met sandra en edwin. Zij organiseren de wandeling, wel weet ik dat vanuit de swh hoek de belangstelling wel aardig is.
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Hallo allemaal,
Wie van jullie gaan er 16 april mee wandelen? Het lijkt mij leuk om met een grote groep te gaan wandelen ![]() Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
|
![]()
Hallo allemaal,
Wij willen ook graag van de partij zijn! Wij zijn: -Arjen (mijn man), -Kenar (onze 6-jarige teef, mix uit Turkije, erg luidruchtig naar onbekende honden, maar als ze ze eenmaal kent gaat het vaak goed, maar dol op mensen), -Igor (erg angstig voor onbekende mensen) -en ikzelf. Niet echt de gemakkelijkste honden. Onze honden blijven waarschijnlijk aangelijnd! Maar ik wil graag andere wolfhondenmensen ontmoeten. Groetjes en mischien tot ziens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
hihihi wij zijn er dus ook met ons Miek.
![]() |
#10 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Hoi,wij willen ook graag meewandelen,Ik en Robert en onze Angel(leuk Jolanda zien de twee broers elkaar)
Groetjes Wilma |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
Wij hebben ons ook al opgegeven - met een TWH, een Engelse Springer en een Friese Stabij.
Gershom |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Er komt nog iemand met ons mee,Wilma met Deacon,de broer van Mika(SWH)
Tot dan en nu maar duimen voor mooi weer ![]() Groetjes Wilma |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Junior Member
|
![]()
Hee, broertje he hahahaha
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
Tot het laatste moment heb ik gewacht of er hier iets in de situatie zou veranderen, zodat ik toch meekon.... Maar helaas NIET dus!
Ik zit met een loops slettebakje die zich aan werkelijk iedere reu aanbiedt ![]() Veel plezier morgen allemaal! Mijke
![]() |
#15 |
Junior Member
|
![]()
Foto's en een verslagje staan op ons FORUM
![]() |
#16 |
Senior Member
|
![]()
Dank je wel Feddie!
groetjes, Mijke
![]() |
#17 |
Junior Member
|
![]()
Hallo allemaal,
Wij hebben heerlijk gewandeld (al was het tempo soms wel hoog) ![]() ![]() Het was leuk om ook eens gezichten te zien (baas en hond) bij mensen die regelmatig op het forum actief zijn ![]() De foto's die op het forum van Freddie staan zijn mooi en geven de sfeer goed aan ![]() Ik hoop dat bij een volgende wandeling er nog meer mensen mee gaan! Groetjes Yolanda en Timber |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Ja het was een leuke wandeling en moet ook toegeven dat het jammer was dat de groep later wat uiteen viel,maar aan het einde nog heerlijk wat zitten kletsen op het terras en leuk om de mensen achter de nicknamen te zien.Zoiets mag voor ons wel vaker,je ziet ook duidelijk dat de honden echt lopen te genieten.
Groetjes Wilma |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Member
|
![]()
Hallo allemaal,
Mooie en leuke wandeling met mooi weer en natte paden! Het is moeilijk om met een grote groep één geheel te blijven vormen. Het was leuk om Angel, de broer van Igor te zien! Qua uitstraling vond ik wel dat ze op elkaar leken. Ik kon Angel vaak wel uit de grote groep wolfhonden halen, fig. gesproken dan. Igor had geen aandacht voor al die wolfhonden, hij moest de mensen in de gaten houden. En Kenar had een grote persoonlijke zône om haar heen gebouwd, dus snauwde ze weer veel honden af. Voor ons was het daarom niet zo geslaagd om nog lang op het terras te zitten, helaas. En het was te warm om de honden in de auto te laten zitten. Een volgende keer dan maar met andere mensen praten. Bedankt voor het organiseren van deze wandeling en bedankt voor de foto's! Groetjes, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|