Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Thread Tools Display Modes
Old 30-05-2006, 19:33   #23
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Quote:
Originally Posted by sonja
haha,een yorkje,alsmen dat nog niet baas kan!

Vanmorgen terug die dame gezien met de indian dog en ze vertelde dat ze niet weten of ze hem kunnen houden
t
Wisten iemand in Frankrijk met een groot domein die interesse had in deze hond.

Ik vroeg waarom niet,wat het probleem is,ze gaan 4 uur per dag wandelen en nog breekt hij de boel af thuis,zelfs als ze in de kamer zijn,als hij iets heeft bv eten of derg en ze willen het afpakken valt hij hen aan en bijt,ze vertelde me een verhaal dat de hond een doos eieren had gepikt en ze die wilden afpakken,elke keer ze in zijn buurt kwamen begon hij te grollen en tanden te laten zien en ze bang werd van de hond.

Klinkt echt niet goed hee

Sonja
Ik wil niet vervelend zijn hoor maar Denzel hier begint ook te grollen en de tanden te laten zien als wij te dicht in de buurt van zijn bot komen. Hij krijgt gewoon gigantisch op zijn lazer! En dat vol blijven houden. De dames hebben geen overwicht. Ik geloof niet dat de hond naar cursus moet, maar de dames zelf.

Misschien is het toch maar beter voor de hond om naar een ander tehuis te gaan waar er wel overwicht is.

groetjes Kim
kobesen jest offline  

Posting Rules