![]() |
![]() |
|
Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
wolfman
|
![]() Quote:
Mijn mening is, dat die mevrouw geen overwicht heeft en ze laat merken dat ze idd bang is voor de Indian. In plaats van de indian aan te pakken laat ze merken dat ze bang wordt voor zijn gedrag...dat moet je natuurlijk niet doen ! Zo laat je zien, dat de Indian een rang hoger staatdan zijn baasje. En dat ze 4 uur gaat lopen met haar indian.....dat heeft niets te maken met zijn gedrag verders. Ik deel de mening, dat ze naar een instructeur moet gaan. Maar de grootste fout die je kan maken is, dat je de Indian vergelijkt met een herder. Misschien moet de mevrouw in kwestie zelf eerst op cursus ??? het is altijd erg makkelijk om je hond weer weg te doen...maar je kiest voor een dier en dan moet je er alles aan doen om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn. Ik sta persoonlijk open voor vragen....dus deze dame zou mij mogen contacteren. wij zijn ook lid van de world Indian dog ass. Misschien dat wij kunnen helpen......... groetjes Andreas |
|
![]() |
![]() |
|
|