Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Thread Tools Display Modes
Old 14-06-2006, 20:08   #33
madcorona
Junior Member

madcorona's Avatar

maak je geen zorgen,deze mensen gebruiken internet zelden,dus het blijft hier op het forum.
al moet ik wel even zeggen dat een indian absoluut geen wolf is,helemaal niet
ze hebben het gedrag van honden die nog dicht bij de natuur staan,zoals wolven,maar ze zijn geen soort wold,geen hybride dus.
vind het verder ook een raar verhaal,aangezien ik ze vorige week aan de telefoon heb gehad,maar ja,moeten ze zelf weten dat ze verschillende verhalen de wereld in helpen.
groetjes
Quote:
Originally Posted by sonja
Dan denk ik dat die dames het mooier hebben doorgegeven dan dat het is want tegen mij zeggen ze deze dingen allemaal,hoop ook dat u dit gesprek voor jezelf wil houden,want ik heb wel tegen hen gezegt dat ik op een forum over dit ras aan praten ben maar niet dat ik vind dat ze het nogal raar aanpakken.

Ik kijk,opserveer en schrijf het hier op om te horen hoe mensen met ervaring het zouden doen,sommige dingen geef ik door,andere dan weer niet.

Vorige week heb ik deze mensen nog gezien en mee gesproken en de hond kwam wel al veel beter dan 1 maand geleden,zel beter dan mijne kenji,de rest was ook iets aan betren,maar blijf erbij dat ze hem te veel vergelijken met een ander ras en te weinig met hetgeen het is een soort wolf.

Kenji speelt heel graag met deze hond,dus mag ik er op rekenen dat deze gesprekken tussen ons blijven,anders komt er misschien ruzei en is hij zijn vriend kwijt.

Sonja
madcorona jest offline  

Posting Rules